Bezárnak az ügyfélszolgálatok

0
pixabay.com
Hirdetés

Az NKM Nemzeti Közművek, az E.ON, az Elmű-ÉMÁSZ és a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató az összes, a Főtáv és a Fővárosi Közterület-fenntartó pedig a legtöbb ügyfélszolgálati irodáját bezárja. Ügyintézés mostantól neten, telefonon, levélben.

Az NKM Nemzeti Közművek az új típusú koronavírus további terjedésének megakadályozása céljából, további rendelkezésig bezárja ügyfélszolgálati irodáit – közölte a cég szombaton. Ügyfeleiket arra kérik, hogy ezalatt válasszák a teljes üzemmel működő online és telefonos elérhetőségüket, mobilalkalmazásukat, vagy juttassák el megkeresésüket írásban a társaság e-mail- vagy postacímére. Honlapjukon minden információt közzétesznek. A regisztráció néhány percet vesz igénybe.

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. a járványveszély miatt hétfőtől március 31-ig szünetelteti a személyes ügyfélszolgálatot. Az ügyfeleknek szintén a telefonos és online elérhetőségeiket ajánlják. Az ügyfelek bármilyen ügyet intézhetnek ily módon. A cég minden megkeresésre válaszol – írták. A személyes ügyfélszolgálat átmeneti felfüggesztése ugyanakkor nem mentesít az ügyintézési felelősség és az úthasználati díj megfizetése alól – szögezték le.

Ügyfelei és munkatársai egészségmegóvása érdekében valamennyi ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.ON és az Elmű-ÉMÁSZ – közli a két, tavaly azonos tulajdonosi körhöz került áramszolgáltató szó szerint megegyező közleménye. Az ügyfelek hétfőtől digitális felületeiken, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. A döntés visszavonásig érvényes. Az E.ON és az Elmű-ÉMÁSZ mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett kormányzati lépésekhez és felkészüljön egy lehetséges járványhelyzetre. A két társaság célja, hogy ügyfeleik, munkatársaik, partnereik és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor garantálják szolgáltatásaik biztonságát a kihirdetett veszélyhelyzet idején is.

Hirdetés

Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és a jelenlegi helyzetben biztonságosabb az ügyintézés – teszik hozzá. A két áramcég arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton (www.eon.hu/ugyintezes, valamint https://ker.elmuemasz.hu), ahol kényelmesen és teljes körűen intézhető mérőállás-diktálás, számla- és egyenlegmegtekintés, számlafizetés, e-számlára-váltás és értesítés tervezett üzemszünetekről. A hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében kérik ügyfeleik együttműködését, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot (https://www.eon.hu/hu/lakossagi/elerhetosegek.html, illetve https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/telefonos-ugyfelszolgalat) csak sürgős esetben keressék a következő időszakban.

Az NKM, az E.ON és az Elmű-ÉMÁSZ péntek este jelentette be, hogy egyetlen, vele szerződött háztartásnál sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt az áramot és – az NKM esetében – a gázt. Ezzel járulnak hozzá ahhoz, hogy a veszélyhelyzet időszakában minden lakossági ügyfél számára biztosított legyen az energiaellátás. Az NKM közlése szerint az intézkedés azokra nem vonatkozik, akiket már kikapcsoltak.