Az életveszélyes út úgy tűnik, hogy a hatalmon lévőket nem zavarja! A tábla annál jobban…

0
Életveszélyes út

Aki a hétvégén Kecskemét felé utazott, egy új „táblával” szembesülhetett Nagykőrös határán: Oláh József, aki a Jobbik nagykőrösi szervezetének az elnöke elmondta, hogy nem pártpolitikusként, hanem magánemberként helyezte el a táblát a 441-es út mellett. Munkájából adódóan naponta kétszer teszi meg a Nagykőrös-Kecskemét távolságot ezen a – főként, ha esik valamilyen csapadék és síkos az út – életveszélyes úton, ahol bár a közútkezelő néhány helyen jelzi a kátyút, gyakorlatilag méterenként ki kellene tenni azt!

Oláh József már 2019. február 12-én is írt az út borzalmas állapotáról a Facebookon – a posztot a vezess.hu is átvette –, melyre számtalan egyetértő, felháborodott kommentet kapott, és volt, aki a bejegyzés hatására levelet is küldött a közútkezelőnek. A válasz persze a szokásos volt: nincs pénz! Szombaton este is lépésben lehetett jönni az úton, mert vizes volt az aszfalt, így az autók fényszórójánál még nehezebben lehetett észrevenni a kátyút. Ez a helyzet váltotta ki József vasárnapi akcióját, melyet részben figyelemfelhívó céllal – hisz emberéleteket követelhet és követelt is már az áldatlan állapotú út – részben a döntéshozók felé motivációs céllal tett.

A Facebookra is kihelyezett kép hatására már elindult az aláírásgyűjtés a 441-es út rendbetételéért, mely azt támasztja alá, hogy újra civil kezdeményezés kell ahhoz, hogy megoldódjon egy olyan probléma, amely emberéletek megóvásáról szól!

(A petíciót aláírhatják a https://www.peticiok.com/441-es_szamu_ut_felujitasa linken)
És mit tett a közútkezelő, miután szembesült a helyzettel? Nem kátyúzásba kezdett, vagy plusz táblák kihelyezésébe, még csak nem is egy közlemény megírásába arról, hogy mit tesznek a forrásteremtés és az útjavítás érdekében! Nem, ők villámgyorsan leszedették a táblát!!! Mert amiről nem beszélünk, az nincs is… Nyilván Kedves Olvasóinknak is felsejlenek történelmi tanulmányaikból azok az emlékek, hogy ez a szemlélet milyen típusú rendszerekre volt jellemző… Azért jó lenne egy elszámolást látni arról, hogy a 441-es út melletti településekről mennyi gépjárműadó folyik be évente, és az elmúlt pár év során ebből mennyit kötöttek az adott út rendbetételére!

Persze az is elgondolkodtató, hogy egy veszteséges klub, a Sohajda Márk fideszes képviselő vezette Kinizsi székházának építésére van többszázmillió forint, de a naponta – elsősorban munkába járás miatt – sokak által használt életveszélyes út rendbetételére nincs!!!