Július-augusztusban a Kecskeméten élők és ott működő cégek lesznek soron, hogy megmutassák mennyire bringabarátok. A hétköznapi bringásoknak Inkább bringázz, Kecskemét! címmel nyereményjátékot, a helyi cégeknek workshopot szervez a Magyar Kerékpárosklub a Bringázz a munkába! idei, havonta más-más városra fókuszáló kampányában.
A cégeknek tippekkel szolgál a kerékpáros munkába járás elősegítéséhez, a bringás közlekedőknek pedig nyereményjátékot kínál július-augusztus során Kecskeméten a Magyar Kerékpárosklub idei rendhagyó kampányában. A hírös város a negyedik idei állomása a hétköznapi bringázást népszerűsítő kampánynak, amely áprilisban Budapesten indult, májusban Székesfehérváron júniusban Győrben folytatódott, és havonta más-más nagyvárosra fókuszál – ezúttal Kecskemétre.
Inkább bringázz, Kecskemét!
Ezzel a címmel indul képmegosztós nyereményjáték, amiben értékes nyereményeket nyerhet az, aki #kecskemétenbringázom hashtaggel posztol nyilvános képet az Instagramra vagy Facebookra arról, amint a városban bringázik: munkába, boltba, ügyet intézni vagy csak kikapcsolódásképp.
Vajon jobb bringás hangulatot mutat Kecskemét, mint Budapest, Székesfehérvár vagy Győr tette a korábbi hónapokban? Ha abból indulunk ki, hogy az alföldi városokban komoly hagyományai vannak a kerékpáros közlekedésnek, ez jó eséllyel bebizonyosodhat július 15. után. Az Inkább bringázz, Kecskemét! játék augusztus 14-ig tart, a résztvevők kerékpáros kiegészítőket és egy kerékpárt nyerhetnek. Részletek a Bringázz a munkába! Facebook-oldalán.
Workshop a cégeknek
Hogyan és milyen tényezők hatására alakult a hazai kerékpáros közlekedés helyzete az elmúlt időszakban? Hogyan reagál erre a piac és miként a cégek? Mi kell ahhoz, hogy még többen válasszák a hétköznapi közlekedés legfenntarthatóbb, legegészségesebb, és legvárosbarátabb módját?
Erről és sok másról is szó lesz azon az online workshopon, amit a Bringázz a munkába! idei kampánya keretein belül szervez júliusban Kecskemétre a Magyar Kerékpárosklub. Az eseményre olyan cégek vezető munkatársait várjuk, akik nyitottak a kerékpáros közlekedésre vagy már elkötelezettek mellette, de szeretnének megismerkedni az ezzel kapcsolatos tapasztalatokkal.
A július 29-én 10.00 órakor kezdődő ingyenes, de regisztrációhoz kötött online műhelyfoglalkozás résztvevői a fentieken kívül megtudhatják, milyen előnyöket jelenthet egy vállalkozásnak és a dolgozóinak, ha inkább a kerékpárt választják munkába járásra, esettanulmányok révén megismerhetik a kerékpárosbarát helyi vállalkozások jó gyakorlatait, illetve hasznos tippeket kapnak arra is, hogyan tehetik néhány igen egyszerű lépéssel kerékpárosbaráttá cégüket.
A workshopon részt vevő cégeknek is lesz esélye nyereményhez jutni: egyikük egy kisebb kerékpárflottával lehet gazdagabb, ha véget ért a kampány.
A Magyar Kerékpárosklub nem titkolt célja, hogy a nagyvárosok speciális, helyi jellegzetességeire fókuszálva felkeltse az egészséges versenyszellemet: melyik városban mozdulnak meg többen, honnan posztolnak több képet, hol lesznek aktívabbak a cégek és a városvezetés a kerékpáros közlekedés elősegítésében? Kecskemét után következik majd Debrecen, Miskolc és Szeged is. Bringázzunk, és lássuk meg!