Nem olyan bonyolult, mint amilyennek látszik.
Az elmúlt években egyik legnépszerűbb módja annak, hogy saját gazdasági tevékenységet kezdjünk folytatni, ha egyéni vállalkozást indítunk. Ennek többféle módja is létezik, hiszen vannak, akik ezt nem azzal a céllal teszik, hogy ebből oldják meg a hétköznapi szükségleteik finanszírozását. Amikor rendelkezünk már egy munkahellyel, akkor is lehetünk egyéni vállalkozók, hiszen ez számos előnnyel bír, viszont ebben az esetben másodállásban kell indítanunk a folyamatot.
Az első lépés, mielőtt belevágnánk, hogy rendelkezzünk a megfelelő ötlettel, amire felépítünk egy üzleti tervet. A következő lépésben mérlegeljük, hogy milyen cégforma illik leginkább az elképzeléseinkhez, ha pedig ez egyéni vállalkozás mellett döntünk, akkor mielőtt a webes felületen bele is vágnánk, gondoljuk át azt, hogy hol lesz a székhelyünk.
Erre ugyanis minden esetben szükségünk lesz, hivatalos formában ez jelöli azt az irodát, ahol a hivatalos iratainkat őrizzük, aminek címét az ügyfeleinkkel megosztjuk. Ez egy olyan ingatlan, aminek mi vagyunk a tulajdonosai, ha ilyen nincs, akkor a bérlői, esetleg rendelkezünk a haszonélvezeti jogával. Akárhogy is áll a helyzet, ha nem az otthoni címünket szeretnénk a munkához is használni, akkor más megoldásra lesz szükségünk.
A székhelyszolgáltatással is foglalkozó Logosz az ilyen esetekben áll az ügyfelek szolgálatára, nem csak előbbi kérdések megoldásában, hanem a cégalapításban is, ha ilyen csomagot választunk. A cégcsoport országszerte több irodával is rendelkezik, Budapesten és vidéken is fordulhatunk a szakemberekhez kérdéseinkkel.
Kecskeméten, a Jókai utca 40. fszt. 2. alatt is található egy iroda, ami a hétköznapokon várja a vállalkozásra nyitott, de bizonyos kérdésekkel hadilábon álló, illetve a székhelyszolgáltatás iránt érdeklődőket.
(x)