fbpx
3.2 C
Kecskemét
2024. november 22., péntek

FRISS HÍREK

Az irodaköltöztetés nagy tapasztalatot igényel

- Advertisement -

Az irodaköltöztetést kizárólag szakszerűen, kidolgozott menetrend szerint, professzionális módon lehet kivitelezni, ellenkező esetben a cég működésében zavar keletkezhet, fontos, bizalmas iratok tűnhetnek el, nagy értékű gépek rongálódhatnak meg.

Ha az iroda el fog költözni, akkor kizárólag olyan költöztető céget bízzon meg, aki garantálja, hogy a fenti problémák nem fognak előfordulni, mivel megfelelő rutin szerint, megbízható munkatársakkal és karbantartott autókkal fog lezajlani a folyamat.

Miért más az irodaköltöztetés, mint a lakossági költöztetés?

A Promove, az irodaköltöztetés szakértője elmondta, hogy bár a lakossági költöztetés is nagy odafigyelést kíván, azonban a céges költöztetés egy speciális feladat. Specialitását több minden is adja, egyrészt a költöztetendő dolgok összetétele, másrészt pedig a megszokott munkamenet minél hamarabbi visszaállítása.

Egy vállalkozás nem állhat le, nem húzódhat hetekig a pakolás és az új helyszín rendbetétele. Minden kiesett nap a cég bevételét csökkenti, miközben kiadásai megmaradnak. Éppen ezért minimalizálni kell a kiesett időt, és gyors, kiforrott munkamódszerrel dolgozó költöztető céget kell keresni.

Milyen tárgyak fognak költözni egy irodaköltöztetés során?

Számtalan fontos és nélkülözhetetlen dolgot kell elköltöztetni, ezért mindenképpen azt ajánljuk, hogy jelöljön ki egy koordinátort a folyamat menedzselésére. A koordinátor első körben írja összes az összes holmit, amit össze kell pakolni, így egy pontos listával fog rendelkezni, ami majd a kipakoláskor is hasznára válhat.

Hasonló cikkünk:  Ezt beszélik: miről írt a héten a független vidéki média?

Egy irodában céges iratok, dokumentumok, szerződések, adminisztratív eszközök, nagy értékű gépek, fénymásolók, egyéb berendezések, a munkatársak személyes holmijai, számítógépek, szerverek, irodabútorok, konyhai eszközök, növények vannak, ezeknek pedig sértetlenül kell eljutnia az új irodába.

Mire kell odafigyelni céges költöztetés esetén?

A koordinátor mindig legyen elérhető a költöztető cég számára, főleg a költözés napján, és legyen foglalt parkolóhelye a szállítóautónak mindkét helyszínen. Az irodabútorokat minden esetben ürítsék ki, dobozolják be a tartalmát és szereljék lapra. A dobozok pontosan tartalmazzák azt, hogy mi van bennük és kerüljön rájuk az az információ, hogy az új irodában melyik helyiségbe legyenek lepakolva.

Az értékes gépek szakszerűen legyenek becsomagolva, ezzel csökkentve a sérülésveszélyt. Ha nincs erre kapacitásuk, akkor a költöztető cég ezt is elvégzi. Külön figyelmet kell fordítani a munkahelyi szerverre, a számítógépekre, ezek speciális szállítási körülményeket kívánnak. A növényeket az utolsó héten már ne locsolják meg, és tegyék egy dobozba egymás mellé szorosan.

Érdemes megfontolni a hétvégi költöztetést, ennek előnye, hogy a pénteki munkanapon még mindenki dolgozni tud a régi helyen, hétfőn azonban már lehet is kezdeni az új irodában. Az irodaköltöztetés felelősségteljes feladat, csak erre szakosodott, nagy tapasztalattal és rutinnal rendelkező költöztető cégre érdemes bízni.

- Advertisement -

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Hírlevél feliratkozás

FELKAPOTTAK

Egy csomó drágítás jöhet Kecskeméten: ha megszavazzák, többet kell majd fizetni a nyugdíjas otthonokért, a gyermekétkeztetésért, az önkormányzati bérlakásokért is

Nagy díjemelés-csomagról szavaz a kecskeméti képviselő-testület november 28-ai ülésén. Az előterjesztések már fent vannak az önkormányzat honlapján, ezeket átnézve...

LEGNÉPSZERŰBB

Juliska néni egymás után kapta az ellenőrzéseket a kispiacon, volt, hogy a földre letett virágai miatt büntették

1986 óta, azaz harmincnyolc éve árusít Bóta Lászlóné Juliska néni a Petőfi Sándor utcai kispiacon, a Fűrészfogasok mellett. Az...