fbpx
22 C
Kecskemét
2024. június 26., szerda

FRISS HÍREK

Bár jóval kevesebbet költ a Fidesznél, de így is milliókba kerül a DK kampányfőnökének Magyar Pétert lejárató Facebook hirdetései

- Advertisement -

Molnár Csaba Facebook-oldala legalább 6,5 milliót költött a Magyar Pétert támadó hirdetésekre, ám az összeg eltörpül a kormánypárti hatalomgyár reklámkiadásai mellett – írja a 24.hu.

A Meta Ad Library összesítője szerint az elmúlt 30 napban több mint 7 millió forintért hirdetett a közösségi oldalán Molnár Csaba, nála többet (14 milliót) csak párttársa, Dobrev Klára szánt hirdetésekre.

A DK alelnöke és EP-képviselője 125 hirdetésből 114-et Magyar Péterre szentelt, vagyis eddig a hirdetési kiadásainak 92 százalékát (6,5 millió forintot) fordított a Magyart hiteltelenítő posztokra. Ez több, mint amennyit Vitézy Dávid (6,2 millió), Karácsony Gergely (3,3 millió) és Donáth Anna (1,9 millió) ugyanennyi idő alatt összesen elköltött a Facebookon.

Molnár első hirdetései még az április 14-én rébuszokban elmondott kampányindító beszédéből kivágott részletekről szóltak, majd konfrontatívabb hangnemre váltott.

  • Megosztott egy videórészletet, amelyen Magyar az egyik utcafórumán véletlenül Fidesznek hívta a Tiszát, és az alábbi szöveget írta mellé: „Ezt hívják freudi elszólásnak.:)”
  • Szerinte Magyar lehülyézte Dobrevet, majd egy kivágott videórészletből azt a következtetést szűrte le, hogy Magyar a DK listavezetőjének külsejére tenne megjegyzést. Magyar szerint azonban a lemaradt kontextusból kiderül, hogy általánosságban beszélt a köztéri politikai hirdetésekről.
  • Valamint támadta az EU-ról, Orbánról, Fideszről tett nyilatkozatai miatt, és gyávának nevezte, amiért nem akar vitázni.
Hasonló cikkünk:  Medián pártpreferencia-felmérés: A Tisza Párt közeledett a Fideszhez

A DK-s költekezések eltörpülnek amellett, hogy a Fidesz és a kormányközeli entitások ez idő alatt mennyit költöttek a közösségi platformon.

Az elmúlt harminc napban a Fidesz 76,6 milliót, Szentkirályi Alexandra 52,6 milliót, Orbán Viktor 35 milliót költött hirdetésekre, míg a tíz legtöbbet költő megafonos propagandista összesen 223 millióért, a békemeneteket szervező CÖF-CÖKA 26 millióért, a különböző kormánypárti lapok több mint 90 millióért hirdettek.

Magyar Péter a színre lépése óta még nem adott fel hirdetést a Facebookon, de egyre hangosabban kritizálja a DK-t, a közelmúltban elkezdte „kék Fidesznek” nevezni.

- Advertisement -

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Hírlevél feliratkozás

FELKAPOTTAK

Papucs, törölköző, pléd sincs biztonságban a kecskeméti strandon?

A Kecskeméti Élményfürdő és Csúszdaparkban tapasztalható lopásokra figyelmeztető poszt terjedt el a Facebook-on. Talán javul majd a helyzet, július...

LEGNÉPSZERŰBB

Juliska néni egymás után kapta az ellenőrzéseket a kispiacon, volt, hogy a földre letett virágai miatt büntették

1986 óta, azaz harmincnyolc éve árusít Bóta Lászlóné Juliska néni a Petőfi Sándor utcai kispiacon, a Fűrészfogasok mellett. Az...