Site icon KecsUP – a kecskeméti régió kezdőoldala

Állítólag gördülékeny az utasok átállása a kecskeméti buszok új számozására

Fotó: KecsUP Hírek/ Alter Róbert

Korábban beszámoltunk arról, hogy december 22-én bevezették Kecskeméten a helyi járatú autóbuszok új számozási rendszerét. A KecsUP Hírek több soron szeretett volna kérdéseket feltenni a Kecskeméti Közlekedési Központnak (KeKo) az új számozással kapcsolatban, de kategorikusan elzárkóztak minden információadástól. A Kecskeméti Médiacentrumnak csütörtökön sikerült egy interjút készíteni Hári Ernővel, a Keko vezetőjével, amely alapján kiderült, hogy gördülékeny az átállás, bár a közösségi médiában megjelenő posztok és a cikk alatti kommentek nem erről árulkodnak.

„Kollégáink a vasútállomáson és a Széchenyi téren is segítettek azoknak, akik nehezen tájékozódtak, tanácstalanul sétálgattak. Megszólították őket, de néhányan oda is mentek hozzájuk, hogy biztosan jó buszra szálljanak fel. Január 7-én, kedden pedig már azt láttuk, hogy ezek a helyszíni segítségkérések megszűntek” – fogalmazott a Keko ügyvezetője.

A hiros.hu cikke alatt nem fogadták derülten Hári Ernő szavait, kevesebben lájkolták a posztot, mint ahányan nevetős vagy dühítő gombbal reagáltak rá. A kommentmezőben sem a „gördülékenység” lenyomata látszik, többek között így értékeltek a kecskemétiek:

Már a bevezetés bejelentését sem fogadta jól a közvélemény a közösségi médiában, minden a témával kapcsolatos cikkünk alatt százával gyűltek a negatív visszajelzések és a „dühítő” reakciók. Természetesen olyanok is akadtak, akiknek nem volt kifogása az új rendszerrel szemben, de ők voltak döntő kisebbségben.

Ön szerint gördülékeny az új vonalszámokra való átállás?
Poll Options are limited because JavaScript is disabled in your browser.
Exit mobile version