Pár napig csak korlátozottan lehetett ügyeket intézni a DTkH kecskeméti ügyfélszolgálatán

- Advertisement -

Olvasónk azt jelezte a KecsUP szerkesztőségének, hogy hetek óta nem lehet ügyet intézni a MOHU, illetve a DTkH kecskeméti, Csányi körúti ügyfélszolgálatán. Megkerestük a céget, miért áll fenn a helyzet, milyen ügyekkel lehet most őket felkeresni és melyekkel nem, és hogy mikorra várható a problémák kiküszöbölése.

A kecskeméti ügyfélszolgálati irodában informatikai hiba miatt pár napon át csak korlátozott ügyintézésre volt lehetőség. November elejétől már rendeltetésszerűen tudjuk az ügyintézést bonyolítani személyes ügyfélszolgálatunkon – közölte megkeresésünkre a DTkH Nonprofit Kft.

„A technikai hiba ideje alatt egyes esetekben az ügyfelek által biztosított dokumentumok alapján nem tudtunk maradéktalanul meggyőződni az ügytípusnak megfelelő eljárásrendjéről. A téves tájékoztatás, illetve a tévesen befogadott, ezáltal az ügyfelek részéről elfogadottnak tűnő ügykezelés elkerülése végett, türelmet kértünk az ügyfelektől, illetve egy későbbi időpontban történő felkeresést javasoltunk.

Amennyiben a teljeskörű dokumentáció hiányossága okozta az ügytípus befogadását, úgy kértük ügyfeleinket, hogy az iratanyagok teljeskörű biztosítását tegyék meg, egy későbbi időpontban személyes ügyfélszolgálatunkon, továbbá a hatékonyabb ügyintézés érdekében elektronikus vagy postai úton” – írták.

Fotó: Hraskó István

Hangsúlyozták azt is, munkatársaik továbbra is mindent megtesznek az ügyfelek magas színvonalú kiszolgálása érdekében.

„Az adminisztratív feladatok elvégzése azonban szokásosnál hosszabb időt vehet igénybe, az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!” – válaszolta a DTkH.

- Advertisement -
Exit mobile version