Biztos, hogy jó helyen van a közpénz a Kecskeméti TV-nél?

0
www.irishtimes.com

A Kecskeméti TV ( és az égisze alá tartozó hiros.hu és Kecskeméti Lapok ) a saját kimutatása szerint évi 180 millió forint környékén kap az alapító és tulajdonos önkormányzattól közcélú működésre. A 444.hu pedig elkészítette azt a listát, amelyből látszanak az MTVA költései. Ez alapján a KTV 2012 óta mintegy 150 millió forint közpénzt kapott onnan is, hogy a kormányzati kommunikációra ráerősítsen Kecskemét környékéről.

Rengeteg pénz, de kérdés, hogy jó helyre megy-e?

Ugyanis például a hiros.hu mai tudósításában a meghekkelt Mi Hazánk sajtótájékoztatóról, amelyről mi itt írtunk, szóval ebben a cikkben egy mondatban három tulajdonnevet is rosszul írt le a roppant felkészült újságíró. Mutatjuk.

Ezzel szemben így a helyes: Coca-Cola, Emmanuel Macron és Rothschild…

Szerintünk a közpénzt ennél értelmesebben és igényesebben is lehetne költeni. Bogdándi Ferenc, aki a hiros.hu online tartalmáért felel, talán kicsit jobban ellenőrizhetné az írásokat.

UPDATE!

Annyi hiba volt a fenti cikkben, hogy átsiklottunk egy újabb felett. A Momentum ugyanis nem párt. Ha az is volna, akkor Momentum Párt, így lenne jó. De a helyes: Momentum Mozgalom.

Vagyis négy név szerepelt hibásan két mondatban.