fbpx
15.7 C
Kecskemét
2024. március 3., vasárnap

FRISS HÍREK

Véget ér az intermodális pályaudvar végtelen története?

- Advertisement -

Már fárasztó összeszedni is, hogy mi nem történt az utóbbi években a kecskeméti vasútállomást és buszpályaudvart érintő intermodális pályaudvarral. Az biztos, hogy menet közben az álmok egyre csökkentek és a pályaudvarból csomópont lett, majd a csomópont helyett már csak annyi maradt, hogy közelebb tolják a buszállomást a vasútállomáshoz, cserébe lesz egy fölösleges kerékpáros felüljáró a Hunyadivárosba. A tervek szerint.

És ezekre a tervekre eddig elköltöttünk 2,7 milliárdot 13 év alatt. Közben a terepen semmi nem változott, 13 éve ugyanúgy zajlik a tömegközlekedés érkezése és távozása Kecskeméten, ahogy eddig.

Orbán Viktor, az álomgyilkos

A frissen megjelent közlönyben Orbán Viktor aláírásával jelent meg egy fejezet, ahol a „Szeged-Hódmezővásárhely tram-train rendszer” emelkedő költségeiről döntött a kormányfő. E szerint „egyetért az árfolyamváltozás kompenzálásának” a kecskeméti intermodális „projekt felszabaduló forrása terhére történő finanszírozásával.” A hivatali bikkfanyelvet magyarra fordítva: amit eddig félretettek az intermodálisra, azt most már nem tartogatják tovább, hanem átcsoportosítják más beruházásra.

Hasonló cikkünk:  2015 óta 1360 milliárd forint állami pénz folyt el a Rogán-féle kommunikációra
Részlet a Magyar Közlönyből.

Annyira fontos téma ez Szemereynének, hogy még majdnem perre is ment miatta velünk

A 2019-es önkormányzati választás előtt összeszedtünk pár témát és leírtuk, hogy szerintünk miért alkalmatlan Szemereyné polgármesternek, itt foglaltuk össze a 9 témát:

A polgármester alkalmassági vizsgája – 9. rész

A 6. rész szólt az intermodális pályaudvarról, amivel kapcsolatban helyreigazítást kaptunk a polgármesteri hivatlatól:

Helyreigazítási kérelem még 2019-ből

De az intermodális projektre jellemző módon ebből az ügyből se lett semmi. Mi válaszoltunk, hogy nem fogjuk helyreigazítani azt amit igaznak gondolunk, a hivatal pedig valamiért nem állt bele ebbe a perbe. Másik kettőbe igen és azokat meg is nyertük!

13 év megy most a kukába

2009-ben három nagyívű pályázattal indult az álmodozás, 3 milliárd forint elköltése után Kecskemét közlekedése semmit sem változott. Akit érdekel az eégsz történet, az itt elolvashatja eddigi cikkeinket az intermodális projekttel kapcsolatban: https://kecsup.hu/?s=intermod%C3%A1lis

 

- Advertisement -

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Hírlevél feliratkozás

FELKAPOTTAK

Juliska néni egymás után kapta az ellenőrzéseket a kispiacon, volt, hogy a földre letett virágai miatt büntették

1986 óta, azaz harmincnyolc éve árusít Bóta Lászlóné Juliska néni a Petőfi Sándor utcai kispiacon, a Fűrészfogasok mellett. Az...

LEGNÉPSZERŰBB

Juliska néni egymás után kapta az ellenőrzéseket a kispiacon, volt, hogy a földre letett virágai miatt büntették

1986 óta, azaz harmincnyolc éve árusít Bóta Lászlóné Juliska néni a Petőfi Sándor utcai kispiacon, a Fűrészfogasok mellett. Az...