Hosszú évek óta bizottsági elnökként foglalkozik városüzemeltetési és városfejlesztési kérdésekkel, jelenleg is Kecskemét önkormányzatának Városüzemeltetési és Fejlesztési Bizottságát vezeti. A városra úgy tekint, mint...
Miután néhány nappal ezelőtt a Közlönyben megjelent Orbán Viktor aláírásával, hogy a Szeged-Hódmezővásárhely tram-train megemelkedett költségeire fordítják az eredetileg a kecskeméti vasútállomás fejlesztésére szánt...
Már fárasztó összeszedni is, hogy mi nem történt az utóbbi években a kecskeméti vasútállomást és buszpályaudvart érintő intermodális pályaudvarral. Az biztos, hogy menet közben...
A kecskeméti intermodális álom immár 13 éves. Ennyi idő alatt nem egy elképzelés, terv és tanulmány készült el erről, de egyetlen kapavágás sem történt....
Újabb fordulójához érkezett az intermodális pályudvar, csomópont vagy egyszerűen csak IZÉ tervezése, amikor április végén első alkalommal a lakosságot is bevonták és a kész...
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese, Nyul Zoltán a kecskeméti vasútállomás fejlesztéséről tartott hunyadivárosi lakossági fórumon elmondta, hogy a nyár végén kerülhet...
2020 januárjában írtuk meg, hogy legújabban (tehát akkor a korábbiakhoz képest) már nem intermodális pályaudvarként írnak a kecskeméti elképzelésekről (igen, nem egy volt, mint...
Az első elképzelések szerinti intermodális pályaudvar már idén kiszolgálhatná az utasokat, amennyiben megvalósult volna. Arról a tervről van szó, amelyről több soron megírtuk, hogy...
Miután a Széchenyi téri buszmegálló digitális órái folyamatosan rosszul mutatják az időt, a tömegközlekedést szervező új városi céghez, a Keko-hoz fordultunk, hogy mi okozza...