A háborús veszélyhelyzetre hivatkozva a kormány csütörtök este egy rendelettel lezárta a Modern Városok Programot. Egy másik intézkedéssel pedig 53 nagyvárosi programot állítottak le....
Mi lesz az egykori KTE-pályával? Lassan tizennyolc éve nem sikerült előrelépni a hasznosításában, és a jelek szerint a városközpontban lévő ingatlan még jó darabig...
Újabb fordulójához érkezett az intermodális pályudvar, csomópont vagy egyszerűen csak IZÉ tervezése, amikor április végén első alkalommal a lakosságot is bevonták és a kész...
2020 januárjában írtuk meg, hogy legújabban (tehát akkor a korábbiakhoz képest) már nem intermodális pályaudvarként írnak a kecskeméti elképzelésekről (igen, nem egy volt, mint...
Az első elképzelések szerinti intermodális pályaudvar már idén kiszolgálhatná az utasokat, amennyiben megvalósult volna. Arról a tervről van szó, amelyről több soron megírtuk, hogy...
Miután a Széchenyi téri buszmegálló digitális órái folyamatosan rosszul mutatják az időt, a tömegközlekedést szervező új városi céghez, a Keko-hoz fordultunk, hogy mi okozza...
Ahogy mi is hoztuk a hírt, ismét rajthoz áll Kecskeméten az intermodális projekt, miután megvannak az új csomópont tervezői, amely cégek nettó 488 millió...
A nyáron részletesen írtunk róla, hogy 2,7 milliárd forint ment el eddig a kecskeméti intermodális csomópont előkészítési munkálataira.
Eddig nagy csönd volt a projektet illetően,...
10 éves már az intermodális álom. Ami arról szól, hogy jó lenne egy helyre összegyúrni a buszos és vonatos közlekedést, ide autóknak parkolókat építeni,...