Kecskemét önkormányzata hosszú távú közlekedésfejlesztési stratégiát készít, amelynek célja, hogy a város közlekedési infrastruktúrája és szolgáltatásai a lakosság igényeihez igazodjanak. A tervek szerint a...
A Károly Róbert körút átadása óta megnőtt a városon átutazó forgalom, és a várakozási idő is tovább nőtt a Csíksomlyó utca-Budai úti kereszteződésben. A...
A Csíksomlyó utca-Budai út kereszteződésében mindennapossá váltak a forgalmi torlódások. Az OMV tulajdonában lévő torkolatnál rendszeresen “órási sor kígyózik a Vacsi köz irányából.” Dr....
A mögöttünk hagyott szeptemberi hónap folyamán hangsúlyosan foglalkozott a KecsUP szerkesztősége Kecskemét közlekedésével, annak mindennapjaival és hosszútávú kilátásaival egyaránt. De nem mondtunk el mindent,...
Karinthy után szabadon, merthogy szeptemberben sokat mentünk, jártunk-keltünk, és foglalkoztunk Kecskemét közlekedésével. Róttuk az utcákat, méghozzá Önökkel, olvasóinkkal együtt, a címben jelzett többes szám...
Tegnap Autómentes Nap zajlott városunkban, többek között kerékpáros felvonulással, bringaversennyel, és főtéri programokkal. A koronavírus miatt elmaradt egy alkalomtól eltekintve évi rendszerességgel szervezi meg...
A kiskörúti autós „versenyről” szóló vitában, ami azután bontakozott ki, hogy egy csapat továbbra is versenypályának képzeli a Kiskörutat, olyan vélemények is hallhatók voltak,...
Legyen kátyú, dugó, baleset, felújítás, esővel telt aluljáró vagy autós, gyalogos, illetve kerékpáros közlekedő, a kecskemétieknek mindig aktuális téma városunk közlekedési rendszerének megszámlálhatatlan problémája....