Olvasónk azt jelezte a KecsUP szerkesztőségének, hogy hetek óta nem lehet ügyet intézni a MOHU, illetve a DTkH kecskeméti, Csányi körúti ügyfélszolgálatán. Megkerestük a céget, miért áll fenn a helyzet, milyen ügyekkel lehet most őket felkeresni és melyekkel nem, és hogy mikorra várható a problémák kiküszöbölése.
A kecskeméti ügyfélszolgálati irodában informatikai hiba miatt pár napon át csak korlátozott ügyintézésre volt lehetőség. November elejétől már rendeltetésszerűen tudjuk az ügyintézést bonyolítani személyes ügyfélszolgálatunkon – közölte megkeresésünkre a DTkH Nonprofit Kft.
„A technikai hiba ideje alatt egyes esetekben az ügyfelek által biztosított dokumentumok alapján nem tudtunk maradéktalanul meggyőződni az ügytípusnak megfelelő eljárásrendjéről. A téves tájékoztatás, illetve a tévesen befogadott, ezáltal az ügyfelek részéről elfogadottnak tűnő ügykezelés elkerülése végett, türelmet kértünk az ügyfelektől, illetve egy későbbi időpontban történő felkeresést javasoltunk.
Amennyiben a teljeskörű dokumentáció hiányossága okozta az ügytípus befogadását, úgy kértük ügyfeleinket, hogy az iratanyagok teljeskörű biztosítását tegyék meg, egy későbbi időpontban személyes ügyfélszolgálatunkon, továbbá a hatékonyabb ügyintézés érdekében elektronikus vagy postai úton” – írták.
Hangsúlyozták azt is, munkatársaik továbbra is mindent megtesznek az ügyfelek magas színvonalú kiszolgálása érdekében.
„Az adminisztratív feladatok elvégzése azonban szokásosnál hosszabb időt vehet igénybe, az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!” – válaszolta a DTkH.