Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

Véget ér az intermodális pályaudvar végtelen története?

- Advertisement -

Már fárasztó összeszedni is, hogy mi nem történt az utóbbi években a kecskeméti vasútállomást és buszpályaudvart érintő intermodális pályaudvarral. Az biztos, hogy menet közben az álmok egyre csökkentek és a pályaudvarból csomópont lett, majd a csomópont helyett már csak annyi maradt, hogy közelebb tolják a buszállomást a vasútállomáshoz, cserébe lesz egy fölösleges kerékpáros felüljáró a Hunyadivárosba. A tervek szerint.

És ezekre a tervekre eddig elköltöttünk 2,7 milliárdot 13 év alatt. Közben a terepen semmi nem változott, 13 éve ugyanúgy zajlik a tömegközlekedés érkezése és távozása Kecskeméten, ahogy eddig.

Orbán Viktor, az álomgyilkos

A frissen megjelent közlönyben Orbán Viktor aláírásával jelent meg egy fejezet, ahol a „Szeged-Hódmezővásárhely tram-train rendszer” emelkedő költségeiről döntött a kormányfő. E szerint „egyetért az árfolyamváltozás kompenzálásának” a kecskeméti intermodális „projekt felszabaduló forrása terhére történő finanszírozásával.” A hivatali bikkfanyelvet magyarra fordítva: amit eddig félretettek az intermodálisra, azt most már nem tartogatják tovább, hanem átcsoportosítják más beruházásra.

Részlet a Magyar Közlönyből.

Annyira fontos téma ez Szemereynének, hogy még majdnem perre is ment miatta velünk

A 2019-es önkormányzati választás előtt összeszedtünk pár témát és leírtuk, hogy szerintünk miért alkalmatlan Szemereyné polgármesternek, itt foglaltuk össze a 9 témát:

A polgármester alkalmassági vizsgája – 9. rész

A 6. rész szólt az intermodális pályaudvarról, amivel kapcsolatban helyreigazítást kaptunk a polgármesteri hivatlatól:

Helyreigazítási kérelem még 2019-ből

De az intermodális projektre jellemző módon ebből az ügyből se lett semmi. Mi válaszoltunk, hogy nem fogjuk helyreigazítani azt amit igaznak gondolunk, a hivatal pedig valamiért nem állt bele ebbe a perbe. Másik kettőbe igen és azokat meg is nyertük!

13 év megy most a kukába

2009-ben három nagyívű pályázattal indult az álmodozás, 3 milliárd forint elköltése után Kecskemét közlekedése semmit sem változott. Akit érdekel az eégsz történet, az itt elolvashatja eddigi cikkeinket az intermodális projekttel kapcsolatban: https://kecsup.hu/?s=intermod%C3%A1lis

 

- Advertisement -

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Hírlevél feliratkozás

FELKAPOTTAK

Megnyílt a város első P+R parkolója, egyelőre nem tolonganak az autók

Átadó nélkül használatba került Kecskemét első P+R parkolója Homokbányán. Május 16-tól bátran használhatják a kialakított placcot, akik ingyen, tömegközlekedéssel...

LEGNÉPSZERŰBB

Juliska néni egymás után kapta az ellenőrzéseket a kispiacon, volt, hogy a földre letett virágai miatt büntették

1986 óta, azaz harmincnyolc éve árusít Bóta Lászlóné Juliska néni a Petőfi Sándor utcai kispiacon, a Fűrészfogasok mellett. Az...
Exit mobile version