Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

Véget ér az intermodális pályaudvar végtelen története?

- Advertisement -

Már fárasztó összeszedni is, hogy mi nem történt az utóbbi években a kecskeméti vasútállomást és buszpályaudvart érintő intermodális pályaudvarral. Az biztos, hogy menet közben az álmok egyre csökkentek és a pályaudvarból csomópont lett, majd a csomópont helyett már csak annyi maradt, hogy közelebb tolják a buszállomást a vasútállomáshoz, cserébe lesz egy fölösleges kerékpáros felüljáró a Hunyadivárosba. A tervek szerint.

És ezekre a tervekre eddig elköltöttünk 2,7 milliárdot 13 év alatt. Közben a terepen semmi nem változott, 13 éve ugyanúgy zajlik a tömegközlekedés érkezése és távozása Kecskeméten, ahogy eddig.

Orbán Viktor, az álomgyilkos

A frissen megjelent közlönyben Orbán Viktor aláírásával jelent meg egy fejezet, ahol a „Szeged-Hódmezővásárhely tram-train rendszer” emelkedő költségeiről döntött a kormányfő. E szerint „egyetért az árfolyamváltozás kompenzálásának” a kecskeméti intermodális „projekt felszabaduló forrása terhére történő finanszírozásával.” A hivatali bikkfanyelvet magyarra fordítva: amit eddig félretettek az intermodálisra, azt most már nem tartogatják tovább, hanem átcsoportosítják más beruházásra.

Részlet a Magyar Közlönyből.

Annyira fontos téma ez Szemereynének, hogy még majdnem perre is ment miatta velünk

A 2019-es önkormányzati választás előtt összeszedtünk pár témát és leírtuk, hogy szerintünk miért alkalmatlan Szemereyné polgármesternek, itt foglaltuk össze a 9 témát:

A polgármester alkalmassági vizsgája – 9. rész

A 6. rész szólt az intermodális pályaudvarról, amivel kapcsolatban helyreigazítást kaptunk a polgármesteri hivatlatól:

Helyreigazítási kérelem még 2019-ből

De az intermodális projektre jellemző módon ebből az ügyből se lett semmi. Mi válaszoltunk, hogy nem fogjuk helyreigazítani azt amit igaznak gondolunk, a hivatal pedig valamiért nem állt bele ebbe a perbe. Másik kettőbe igen és azokat meg is nyertük!

13 év megy most a kukába

2009-ben három nagyívű pályázattal indult az álmodozás, 3 milliárd forint elköltése után Kecskemét közlekedése semmit sem változott. Akit érdekel az eégsz történet, az itt elolvashatja eddigi cikkeinket az intermodális projekttel kapcsolatban: https://kecsup.hu/?s=intermod%C3%A1lis

 

- Advertisement -

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Hírlevél feliratkozás

FELKAPOTTAK

Negyvenöt évet dolgozott a kecskeméti nyugdíjas, mégsem vehet kedvezményes buszbérletet

Múlt hét szerdán beszámoltunk róla, hogy helyi civil aktivisták szerint nincs minden rendben Kecskemét közösségi közlekedésével, ezért igyekeznek megreformálni a...

LEGNÉPSZERŰBB

Juliska néni egymás után kapta az ellenőrzéseket a kispiacon, volt, hogy a földre letett virágai miatt büntették

1986 óta, azaz harmincnyolc éve árusít Bóta Lászlóné Juliska néni a Petőfi Sándor utcai kispiacon, a Fűrészfogasok mellett. Az...
Exit mobile version