Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

A kommentelési lehetőség áldás vagy átok?

- Advertisement -

A céges blogok kapcsán az egyik legnagyobb dilemma, hogy érdemes-e komment mezőt is beépíteni vagy inkább nem? Egyesek SEO előnyöket látnak benne, mások a közösségépítés alapvető elemeként tekintenek rá, sokan mégis tartanak tőle. 

A kommentelési lehetőség hasznos vagy inkább ártalmas? 

Ennek eldöntéséhez érdemes egy kicsit mélyebben beleásnunk magunkat a tartalommarketingbe, illetve fontos sorra vennünk a pro és kontra érveket. Természetesen amikor vállalkozásunkkal kapcsolatban hozunk döntéseket célszerű azt is megfontolni, hogy igénybe vennénk-e segítséget, például a 7Blog ügynökség tartalommarketing szolgáltatásait

Full-stack ügynökség révén teljes digitális palettával állnak rendelkezésünkre. Akár weboldal készítéséről, akár tartalmak létrehozásáról, vagy épp hirdetéskezelésről van szó. 

Ahhoz, hogy tisztábban lássunk a kommentek kérdéskörében, vizsgáljuk meg, hogy mi a céges blogok tartalmainak a legfőbb célja. Leginkább az ügyfélélmény emelése, persze emellett az organikus forgalom kiépítése, az edukáció, és a márkaismertség növelése mind megemlíthető. A vállalkozások többsége azonban a leendő ügyfeleknek szeretne többet mutatni. Sajnos a mai napig nem egyértelmű, hogy tiltani vagy engedélyezni érdemes a komment szekciót. 

Vegyük most sorra az előnyöket és a hátrányokat!

Milyen előnyökkel számolhatunk, ha megtartjuk a kommentelési opciót? 

A kommentek révén visszajelzést kaphatunk arról, hogy mire kíváncsiak az olvasók. Ugyanakkor általa válhat kétoldalúvá a kommunikáció. Persze sosem garantáltak a visszajelzések, különösen így van ez hazánkban. Az ösztönzés módjaival kapcsolatban sem árt képben lenni. 

SEO szempontból a komment nélküli céges blogok gyengébbek a Google szemében. 

Valamint a siker társadalmi bizonyítékaiként is tekinthetünk rájuk, vagy mégsem? A jelentősége inkább abban rejlik, hogy az emberek könnyebben bevonódnak egy olyan beszélgetésbe, ahol eleve jó hangulat uralkodik, és érdekes párbeszédek zajlanak, izgalmas témákban. 

A közösségépítés eszközeként a kommentszekció elengedhetetlen, persze ehhez fizetős megoldások javasoltak, és megfelelő moderáció is. A kapott üzenetek afféle mikro-elköteleződések, ezáltal a leadek is hamarabb érkeznek. 

Az oldalon eltöltött idő növelésében is szerepet játszik, ami szintén a SEO malmára hajtja a vizet. Ugyanakkor azt sem árt figyelembe venni, hogy a Google számos paramétert figyel az oldalon eltöltött idővel kapcsolatban. 

Nézzünk néhány ellenérvet!

Moderálás nélkül a kommentek rengeteg bosszúságot okozhatnak, ennek megoldása viszont energia, és idő. Eldönteni, hogy kinek a hozzászólása maradjon, hogyan szereljük le a trollokat, az mind plusz energia. 

Lassíthatja a betöltési sebességet, ennek elkerülésére érdemes fizetős megoldás mellett letenni a voksunkat. 

Amit leginkább szem előtt kellene tartani, hogy a legfontosabb a felhasználói élmény növelése, akár a kommentszekció meghagyásával, akár anélkül. Szintén segíthet a döntésben, ha átgondoljuk, hogy szerepel-e hosszabb távon a közösségépítés a célok között. 

- Advertisement -

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Hírlevél feliratkozás

FELKAPOTTAK

Székre állt Orbán Viktor Kecskeméten – érdekességek a zártkörű kormányfői látogatásról

Hogy jutottunk be a rendezvényre? Mit írt a Kétfarkú Kutya Párt képviselő-jelöltje a transzparensére? Hogy lehetett levelet feladni a...

LEGNÉPSZERŰBB

Juliska néni egymás után kapta az ellenőrzéseket a kispiacon, volt, hogy a földre letett virágai miatt büntették

1986 óta, azaz harmincnyolc éve árusít Bóta Lászlóné Juliska néni a Petőfi Sándor utcai kispiacon, a Fűrészfogasok mellett. Az...
Exit mobile version