Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

Fizetett hirdetésben tudatják, hogy a DK helyi elnöke Gyurcsány embere

- Advertisement -

Szenzációs felfedezést tett az Aktuális, amely magát hír és média oldalnak aposztrofálja a Facebookon. Bár van honlapja is, úgy tűnik inkább a közösségi oldalon kívánja magát népszerűsíteni. Ezt is írja a bemutatkozóban az oldal magáról, hogy annyi minden megjelenik ezeken a csatornákon, az Aktuális segít megtalálni az igazságot. Szóval ez az oldal fizetett hirdetésben tolja oda az internetezők elé, hogy Szőkéné Kopping Rita, a DK kecskeméti elnöke, a Bács megyei 1-es körzet győztes előválasztási ellenzéki jelöltje Gyurcsány Ferenc embere. Ha úgy tekintjük, hogy egy párt egyik városi vezetője nyilvánvalóan a párt elnökének embere, akkor ez már jó ideje így van, erre kár volt egyetlen fillért is elkölteni. Reméljük, legalább nincs közpénz a hirdetésre költött összegben, és ha így van, akkor legyen az Aktuális baja, ha nyilvánvaló dolgokra költi a pénzét.

Persze nem csupán Szőkénéről készítettek ilyen „plakátot”, hanem mind a 106 körzet nyertes ellenzéki jelöltjéről. Az összes ugyanilyen, csak az arcok és a nevek változnak Gyurcsány Ferenc mellett. Így még egy sor DK-s győztesről tudatták, hogy Gyurcsány Ferenc embere. És persze mindenki. Mert ilyen készült Bodrozsán Alexandráról is (Momentum), aki a Bács megyei 2-es körzetben győzött az előválasztáson.

Facebook/Aktuális

Az Aktuális tehát csapágyasra dolgoztatta a gépezetet, az előválasztási eredmények után azonnal megcsinálta ezeket a montázsokat, és minden egyes ilyenre -a hirdetéstár szerint- 100-200 ezer forintos összeget költött el. A Facebook szerint szeptember 27. és október 3. között 4,6 millió forintot költöttek el reklámokra. Ezek a plakátok szeptember 30. és október 7. között futottak (tehát ma állt le a hirdetés), és mivel az említett időszakban más hirdetés nem volt a rendszer szerint, nagyobb összegről lehet szó a jelzettnél, ha szintén igaz, hogy darabonként 100-200 ezer forintot költöttek a hirdetésre.

Az Aktuális mögött álló cég ügyvezetője az a Filep Dávid, aki a Kopasz oszt néven működtet egy az ellenzék lejáratására szánt oldalt a Facebookon. Ő egyébként a Megafon nevű kormánypárti influenszerkeltető felkapottja, akinek a Megafon bőkezűen tolja a meghirdetett videóit. Erről és a Megafonról is írtunk már, itt talál több cikket is. Nem mellesleg Filep Dávid a putnoki Fidelitas elnöke.

- Advertisement -

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Hírlevél feliratkozás

FELKAPOTTAK

Orbán és Gyurcsány is csütörtököt mondott Kecskemétre (galériával)

Úgy tűnik Kecskemét lesz a 2024-es választások metszéspontja, ahol a párhuzamosok mégis találkoznak, ugyanis információink szerint egy napon látogat...

LEGNÉPSZERŰBB

Juliska néni egymás után kapta az ellenőrzéseket a kispiacon, volt, hogy a földre letett virágai miatt büntették

1986 óta, azaz harmincnyolc éve árusít Bóta Lászlóné Juliska néni a Petőfi Sándor utcai kispiacon, a Fűrészfogasok mellett. Az...
Exit mobile version