Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

Az esküvőszervezés lépései – Hogyan tervezd meg az álomesküvődet?

- Advertisement -

Egy olyan korban, amikor a párok gond nélkül együtt élhetnek hivatalos papír nélkül, vagy akár két tanú jelenlétében is összeházasodhatnak egy hétköznap délután, felmerül a kérdés: egyetlen nap kedvéért miért vállalják magukra olyan sokan az esküvőszervezés minden terhét? A válasz egyszerű: két szerelmes, egy számukra fontos közösség jelenlétében akar élettársi szövetséget kötni, majd utána ezt megünnepelni.

Ami szem-szájnak ingere…

A világ másodpercenként változik, ráadásul egyre rohamosabb tempóban. Különösen igaz ez a házasságkötésre: ami trend volt 3 évvel ezelőtt, ma már lejárt lemez. Akik kihagynak néhány évet, csak kapkodják a fejüket egy lakodalomban: ínycsiklandózó ételek, soha nem látott dekorációk, a legcsodálatosabb menyasszonyi ruha költemények, egészen új és meglepő szokásokkal karöltve. Mindenki emlékezetes napot szeretne, ehhez viszont követni kell néhány lépést, ami biztosítja, hogy a nagy napon minden csodásan alakuljon.

Íme az esküvőszervezés lépéseink 10 aranyszabálya:

  1. Az esküvőszervezés menete sok munkát igényel, ezért időben el kell kezdeni, de legalább 6 hónap kell ahhoz, hogy kényelmesen meglegyen minden. Bár arra is gondoljatok, hogy a helyszín, a zenekar, a profi esküvőszervezők és fotósok néha évekkel előtte „elkelnek”.
  2. Legyen egy megbízható ceremóniamester. Minél nagyobb a lakodalom, annál nagyobb szükség van valakire, akihez fordulhatnak a felmerülő problémákkal a szakemberek (pl. zenészek, fotós, pincérek stb.), az ifjú pár zargatása helyett.
  3. Kizárólag megbízható szakembereket kérjetek fel minden feladatra. Ha kislány korod óta gyönyörű fotókra vagy videóra vágytál, akkor semmiképp ne érd be a vőlegényed nagynénijének az unokájával, aki állítólag jó felvételeket csinál, és elvállalja ingyen. Ugyanez igaz az ételre, zenére vagy a ruhára.
  4. Minden szolgáltatóval kössetek szerződést, így ki lehet védeni, hogy az utolsó pillanatban visszamondja valaki, vagy csak úgy felszívódjon egy szép kis előleggel.
  5. Mindenképp fedett vagy fedhető helyszínt válasszatok, mert az időjárás kiszámíthatatlan.
  6. A helyszín meghatározza a dekorációt, de ez fordítva nem igaz. Ezért olyan jellegű díszítés ajánlott, amely illik a hely hangulatához.
  7. Mindig van csúszás, ezért legyen egy ütemterv, amihez lehet igazodni. Az időpontokat pontosan kell egyeztetni az összes érintettel a fotóstól a konyhán át az anyakönyvvezetőig.
  8. Esküvő előtt kóstoljátok végig a menüsort és az esküvői tortát.
  9. Mostanában a DJ népszerűbb, mint a zenekar, mivel költséghatékonyabb. Ha mégis zenekar mellett döntötök, érdemes olyat választani, akit már ismertek vagy lehetőségetek van meghallgatni.
  10. A menyasszonyi ruhánál rendkívül fontos, hogy kényelmes legyen, és varázslatosan érezd magad benne. Érdemes a szalonok közösségi oldalait követni, ahol nyilvánosságra hozzák, hogy mikor várható új kollekció, esetleg akció, amikor kedvezménnyel is hozzá lehet lehet jutni az álom ruhához.
- Advertisement -
Exit mobile version