Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

Szalvétára nyomott üzenettel kedveskedik az Alibi – máshol milyen ötletek vannak?

- Advertisement -

Meglepően egyszerű módszerrel igyekszik a vendégek kedvében járni az Alibi Kávézó. A szalvétáikra – láthatóan kézi nyomdával – rányomtak egy kedves üzenetet: „Az Alibi jó hely te teszed azzá! :)”

Talán ők is tudják, hogy a vendéglátás több annál, minthogy jó termékeket adunk jó minőségben, több szempontból is érdemes törekednie a kiválóságra. Összeszedtünk néhány módot, melyek szerintünk sokat emelnek a vendégélményen.

Ha olvasónk is találkozott hasonlóval, vagy további javaslata lenne, akkor írja meg a lenti szavazásban vagy Facebook-kommentben a bejegyzésünk alattFacebook-kommentben a bejegyzésünk alatt.

  • Fontos a személyre szabott kiszolgálás: az egyedi igényeknek szentelt figyelem a vendégek számára különleges élményt nyújthat. Ez magában foglalhatja az ételek vagy italok személyre szabott elkészítését, az üdvözlő üzeneteket vagy ajándékokat, valamint az emlékezetes élmények létrehozását. Erre jó példa az Alibi Kávézó szalvétáján az üzenet.
  • Az sem árt, ha kényelmes és barátságos a környezet, hogy a vendégek jól érezzék magukat és örömmel térjenek vissza. Ez magában foglalja az esztétikus belső teret, a kényelmes ülőhelyeket, a megfelelő világítást és hangulatot. Persze fontos, hogy milyen vendégeket vár egy hely, hiszen teljesen mást jelent az esztétika egy romkocsmában és egy pizzériában.
  • Talán nem kellene kiemelni, de érdemes, hogy a kiváló szolgáltatás kulcsfontosságú. Az udvarias és figyelmes személyzet, a gyors és hatékony kiszolgálás, valamint a vendégekkel való aktív kommunikáció mind hozzájárulnak a vendégek elégedettségéhez.
  • És persze az innováció és kreativitás is sokat segít: nyitottnak kell lenni az új ötletekre és trendekre, és folyamatosan újítani érdemes a kínálaton vagy az élményekben, hogy friss és vonzó legyen a vendégek számára.

Ami még nincs fókuszban, de egyre fontosabb lesz, az a közösségi részvétel és társadalmi felelősségvállalás. Például helyi közösségek, környezetvédelmi kezdeményezések támogatása vagy jótékony célokra történő adományozás: ezek nemcsak jó képet festenek a vállalkozásról, hanem pozitív hatást is gyakorolnak a vendégek elkötelezettségére. Ha ez beszűrődik a hely működésébe is, az további plusz előnyt jelenthet.

Olvasóink hol tapasztalnak hasonlókat (főleg Kecskeméten)?

Poll not found

Nem véletlen, hogy nincs (X) a cikk végén, nem fogyasztottunk ingyen és nem fizetett hirdetés ez a megjelenés. Egyszerűen egy jó ötlet Kecskeméten. Kíváncsian várjuk a többit is, hogy azokról is beszámolhassunk.

- Advertisement -
Exit mobile version