Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

Közpénzen készítették elő a kecskeméti Fidesz-Kdnp kampányát?

- Advertisement -

Most, hogy a Fidesz-Kdnp óriásplakátjai az utcára kerültek, a szemfüleseknek azonnal feltűnhetett, hogy valahol látták már a plakátokon lévő szlogent. Legalábbis hasonlót. Erről beszélünk:

Bizony. A tavalyi Hírös Hét Fesztiválon valami ilyesmit égettek a közönség retinájába. Ez volt a legnagyobb felirat akkor a fesztivál színpadján.

baon.hu

A hármas tagolású szlogenek kísértetiesen hasonlítanak. Bár a betűtípus nem egyezik, a három szóból kettő igen.  Tavaly, a fesztivál előtt hozták nyilvánosságra a város új arculati elemeit. A poligon kecskét és ezeket a hármas tagolású üzeneteket. Geszti Péter cégét kérték fel erre, a Grundot ( úgy tudjuk a város új honlapját is ez a csapat készíti ). Az idei fesztiválon a színpadon nem jelent meg ilyen hangsúllyal a szlogen, de a kiadványokon és a pólókon ott  volt.

Egy reklámszakember a KecsUP-nak elmondta, hogy a reklámok célja nem az, hogy amikor meglátjuk, meghalljuk, azonnal rohanjunk a boltba. A hirdetők célja az, hogy amikor vásárlás előtt állunk, akkor lehetőleg az ő termékük jusson az eszünkbe. Ehhez jól bejáratott, szemmel is jól emészthető elemekre van szükség. Ilyen alkalom lehet például egy önkormányzati választás is, amelyen nagyon is fontos, hogy kiről hall sokat a választó, kinek az anyagai kerülnek gyakran a szeme elé.

Vagyis könnyen gondolhatja bárki azt, hogy tudatos cselekedet húzódhat meg az egyezőség mögött. Bejáratták az új írásmódú szlogent, a rajtuk lévő szavakat, most pedig a megtévesztésig hasonló fideszes változat mellé odacsapták a pártlogókat és a sárga színvilágot. És ha valóban ez a helyzet, akkor joggal vetődhet fel bárkiben, hogy bizony ez a bejáratás közpénzen történt, vagyis mindenki adóforintjaiból. Ellenkező esetben nyilván csupán a véletlen műve, hogy egy helyi kampányguru éppen úgy képzelte el a kormánypárti szlogent tartalomban és kinézetben, mint ahogy azokat korábban a városnak Gesztiék elkészítették. Nem azt mondjuk, hogy Geszti Péter adott tanácsokat a helyi Fidesz kampányához, de a hasonlóság egyértelmű.

FRISSÍTVE!

Közben megszereztük az arculati kézikönyvet, és abban még ilyen szlogenek szerepelnek:

Valamint kifotóztuk a Gesztiékkel kötött szerződés összegét:

- Advertisement -
Exit mobile version