Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

A Jókai utca és a Belső-Bethlenváros autósforgalmát csökkentené Király József

- Advertisement -

„Az utóbbi 10 évben az autóforgalom folyamatos növekedése miatt a Kiskörút a Nagykörúttal összekötő főbb útvonalak nagy leterheltté váltak. Ilyen többek között a Jókai utca, ami a Bethlenvárosban élők egyik legfontosabb közlekedési útvonala is jelenleg.” –
írja Király József (Szövetség a Hírös Városért) abban a képviselői indítványban, amiben a Jókai utca és a Belső-Bethlenváros közlekedési rendjének a felülvizsgálatát kezdeményezi.

A belváros képviselője úgy fogalmaz, hogy a keskeny utcákból a kikanyarodás nem egyszerű, sem a Kaszap, sem a Jókai utcákra a reggeli és a délutáni dugókban. Ugyancsak problémának látja Király azt, hogy:

„a belső kis utcák jelen állapotukban nem képesek a korábban kialakult kétirányú forgalmat az ott parkoló autók között zavartalanul biztosítani, ezért azok forgalmi rendszerét is meg kell változtatni.”

A mellékelt vázlattervet, amit az indítvány mellé csatolt Király egy kecskeméti közlekedési mérnökcsapat készítette el a problémák orvoslására, amit számításaik alapján két ütemben lehet megvalósítani. Az első ütem gyorsan és minimális költséget venne igénybe, de a második lépés már egy nagyívű belvárosi közlekedési koncepció része kell, hogy legyen.

Az indítványról a soron következő kecskeméti közgyűlésen döntenek, 2021. július 8-án.

Átnézeti helyszínrajz – I. ütem

Átnézeti helyszínrajz – II. ütem

 

- Advertisement -
Exit mobile version