Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

Vonatpótló buszok közlekednek Kiskunfélegyháza és Szeged között pályakarbantartás miatt

- Advertisement -

Vonatpótló buszozásra invitálja az utasokat a MÁV Kiskunfélegyháza és Szeged-Rendező között, ugyanis komplex pályakarbantartást végeznek szeptember 11-től november 16-ig – derül ki a Mávinform közleményéből.

A karbantartás miatt a Cegléd–Szeged-vonalon módosított menetrend szerint közlekednek a vonatok, amely néhány kivétellel minden héten hétfőtől csütörtökig érvényes, a hétvégéken a megszokott menetrend szerint lehet majd közlekedni a szerelvényekkel. A Napfény InterCityk helyett pótlóbuszok közlekednek Kiskunfélegyháza és Szeged-Rókus között, kivéve október 12-én napközben, október 23-án egész nap és az október 30-i héten.

Aki Szegedig utazik, vagy onnan indul jó ha tudja, hogy a pótlóbuszok a szegedi nagyállomás helyett Rókusról indulnak, és oda is érkeznek. Budapest és Kiskunfélegyháza között a megszokott menetrend szerint közlekednek a vonatok. Szeged-Rókusról a buszok 20-40 perccel korábban indulnak, mint a vonatok indulnának Szeged állomásról, ezért a főváros és Szeged között akár 40-60 perccel is hosszabb eljutási idővel kell számolni.

A személyvonatok helyett Kiskunfélegyháza és Szeged-Rókus, Kiskunfélegyháza és Kistelek, vagy Kistelek és Szeged-Rókus között kell pótlóbuszra szállni a vágányzári fázistól függően – október 23. kivételével. A személyvonatok közlekedése részben igazodik a pótlóbuszokhoz, ezért az indulási időpontok egyes napokon akár 30 perccel is eltérhetnek az alapmenetrendtől.

A karbantartás célja, hogy a vonalon ne kelljen sebességkorlátozást bevezetni, ezért sín- és váltócserékre, nagygépes vágányszabályozásra, ágyazatrostálásra, továbbá vasúti átjáró aszfaltburkolatának felújítására is sor kerül.

via Telex

- Advertisement -
Exit mobile version