Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

A magyar emberek szeretnek jókat enni – ez is az Univer sikerének egyik kulcsa

- Advertisement -

2020-ban lett az Év Élelmiszeriparosa Molitorisz Károly, az Univer Product Zrt vezérigazgatója, aki most az Agrotrendnek nyilatkozva elmondta: „Rendkívül megtisztelőnek tartom a díjazást. Örülök, hogy a pályám során egy ilyen rangos szakmai elismerésben részesülhettem”.

Molitorisz szerint bár személyeket díjaznak, mégis a tavaly 75 éves fennállását ünneplő Univer közösségnek is szólt a kitüntetés, hiszen a díj jelzi, „hogy a hazai agráriumnak és egyben a teljes gazdaságnak is meghatározó szereplői vagyunk” – mondta a szakember.

Molitorisz büszke arra, hogy az Univer minden üzemében világszínvonalú technológiával dolgoznak, ahol gyártanak bébiételek és paradicsomtermékek mellett majonézt, mustárt és ketchupot is. Hozzátette: „Ezekkel a XXI. századi technológiákkal felvértezve a piac, és elsősorban az exportpiac bővítését tartom az egyik legfontosabb feladatunknak”.

Visszatekintve az elmúlt évekre, a szakember elmondta, hogy „a 2008-tól a napjainkig tartó időszak volt a legszebb és legintenzívebb”. Erős fűszerpaprikából már saját nemesített, bejegyzett fajtáik vannak Magyarországon, van saját fémzárolt vetőmaguk is, amit a termelőknek adnak – mindez azért fontos, mert „ez a lényegünket adja, hiszen a jó és minden szempontból kiváló papirka az Univer lelke” – mondta.

Amellett, hogy az elmúlt években gyorsan fejlődött az Univer, a jelen gazdasági viszonyok nekik is nehézségeket okoznak. Például az infláció átalakította a fogyasztói szokásokat, viszont a vezérigazgató szerint a változatlanságot jelentheti, hogy a magyar emberek továbbra is szeretnek jókat enni, nem szívesen mondanak le a finom ételekről, megszokott ízekről.

„Ez örömteli számunkra, hiszen az Univer kínálatában sok olyan termék van, amelyek a jól ismert, sokak által szeretett és vágyott gasztronómiai élményt nyújtják. Ennek köszönhetően a kihívásokkal teli időszakban is sikerült megtartani, sőt növelni piacrészünket a legnagyobb kategóriáinkban” – monda.

Azok a cégek, amelyek képesek hosszú távon tervezni, valamint gyorsan tudnak reagálni a piac változásaira és fejleményeire, azok tudnak sikeresek lenni és maradni – „azt hiszem, erről a képességünkről nem szabad lemondanunk” – szögezte le Molitorisz Károly.

- Advertisement -
Exit mobile version