Mostantól egyszerűbben és gyorsabban lehet időpontot foglalni a kecskeméti kórház járóbeteg szakrendeléseire a telefonos ügyfélszolgálat segítségével – posztolta a napokban a Bács-Kiskun Vármegyei Oktatókórház. A bejegyzéshez jópár kritikus megjegyzés érkezett, ezek szerint a rendszer még közel sem működik tökéletesen.
A bejegyzésben az áll, az új szolgáltatás segítségével, a call-centeren keresztül is lehet időpontot foglalni, ehhez a 76/519-888-as telefonszámot kell hívni hétköznap 7 és 15 óra között. De emellett több más telefonszám is rendelkezésre áll ecélból, ugyanebben az időintervallumban – a kórház honlapján is meg lehet őket nézni.
A kórház közölte, időpontot lehet személyesen is foglalni a betegfelvételi pontokon (a kórházi körpultoknál és rendelőintézet betegirányításánál), a beteg kérheti háziorvosa, szakorvosa segítségét is. Online időpontfoglalás az EgészségAblak applikáción keresztül is lehetséges, valamint ingyenesen hívható a 1812 központi egészségvonal.
„Új szolgáltatásunkkal szeretnénk kényelmesebbé és egyszerűbbé tenni a szakellátásra való időpontfoglalást. Türelmüket és együttműködésüket köszönjük!” – zárul a poszt, egy összekulcsolt kezes (hálálkodós-kérős-könyörgős) emojival.
Közel kéttucatnyi komment érkezett a posztra, ezekből mutatjuk az érdekesebbeket:
- „Sikerült ma beszélnem egy aranyos fiatalemberrel a 6-os műtőből, kétszer egy türelmes hölggyel a bőrgyógyászaton, legalább háromszor egy körpulttal mire sikerült eltalálni az osztályt és lett időpont a gyereknek… Gratulálok! Jól sikerült!”
- „(…) én 2 hete telefonálgatok, kb. 10-15x aztán se kép se hang…”
- „én az egyik nap 372 db hívást kezdeményeztem, ebből 26 csöngött ki, többi esetben foglaltat jelzet. Egyetlen egyszer sem vették fel, pedig csak ezen a napon volt nyitva adott hónapra az időpontfoglalás. Magánra nincs pénzem. Májusban kellene mennem kontrollra, de ha így haladok, összetehetem a kezem, ha idén valami csoda folytán bejutok. A régi rendszer sokkal jobb volt és a várakozási idő is kevesebb volt. De hát mi így megyünk előre…”
- „mi is 30- 40 hívást szoktunk indítani és ugyanez van, vagy foglalt vagy nem veszik fel nem is értem”
- „Biztos működni fog😍 nem fognak 20 helyre kapcsolni és fixen 2x elküldeni a p..ába 🥰”
- „Jó ha 3 órás telefonálgatás után felveszik a telefont és arra az adott hónapra már elfogyott az időpont…(pl.január első munkanapján nyitják a májusi időpontokat….)”
- „Kíváncsi lennék rá , hogy milyen egészségügyi végzettségűek ülnek ott a telefon végén, mivel nem mindegy hogy milyen panasszal hová kapcsolnak? Remélhetőleg nem az utcáról felvett alig 8 osztályt végzettek ülnek , de a fenti hozzászólásokból még az is lehet sajnos.”
- „Ez egy nagy rakás…… semmivel nem vagyunk előrébb. Kapcsolnak ide oda és a végén vissza a call centerbe ahol csak mosolyognak hogy ez egy ördögi kör”
- „Annyira ‘nagyon jó’ a rendszer hogy lassan még bejutni se tudunk, mert valamiért nem is veszik fel a telefont vagy folyamat minden percben foglalt,🙄😒érdekes ez azért, ki van ez már megint találva.”
- „A bánatos pi..t jó ez. Össze vissza kapcsolgatnak csak aztán végül idöpont sehol😠gratulálok”
- „A remény hal meg utoljára.”