Idén újra nekünk ajánlhatod fel az adód 1 százalékát!

5 éves lesz a KecsUP március 28-án! 5 éve nyújtunk tá­jé­ko­zó­dá­si pontot a hétköznapokban. Célunk nemcsak füg­get­len­nek lenni, de a leghitelesebb, legmegbízhatóbb és leg­ma­ga­sabb minőségű újságot készíteni a városban. Egy olyan szabad és gondosan szerkesztett platformot, amit minden város megirigyelne.

2023. óta nekünk is felajánlhatod adód 1%-át. Ne hagyd az államkasszában ezt a pénzt, rendelkezz róla, hogy a vidéki média kapja meg!

Áramlat Alapítvány adószáma: 19235743-1-03

A polgármestert vagy a főépítészt küldené tanulni Hollandiába a kerékpáros közlekedésről?

- Advertisement -

Az aktív Magyarországért felelős Kormánybiztosság közlekedési és kerékpáros továbbképzést szervez Hollandiában. A szakmai tanulmányi útra megyei jogú városok és kerületek polgármesterei, főépítészei jelentkezhettek – adja tájékoztatásul közösségi oldalán Révész Máriusz kormánybiztos.

A program célja, hogy a városi döntéshozók lássák, mit tesznek a holland városokban a kisebb környezeti terhelésért, az alacsonyabb forgalomért és hogyan tudják összehangolni a kerékpáros fejlesztéseket a közlekedés többi résztvevőinek érdekeivel.

A kérdésünk az, hogy Kecskemétről a mostaninál sokkal jobb kecskeméti kerékpáros közlekedésért a kecskemétiek Szemereyné Pataki Klaudia polgármestert vagy Öveges Lászlót, aki 1985-90 között, majd 2009-től Kecskemét főépítésze, küldjék-e tanulni Hollandiába a kerékpáros közlekedés fejlesztéséről? Öveges 2015-ben, mint az ország „legtökösebb hivatalnoka” került be az országos sajtóba, amikor egyirányúvá változtatták az egyik legnépszerűbb „egérutat”, nem mellesleg pont ebben az utcában lakik a főépítész. (Az erős visszhang után, végül visszaállították a régi rendet.)

Poll not found

Miért fontos ez a kérdés, ami egyébként nem fricska

A kecsUP-on több írásunkban jártuk már körül a kecskeméti (nem csupán kerékpáros) közlekedés buktatóit és fejlesztési terveit.

A kecsUP-on kiemelt kérdésként foglalkozunk Kecskemét közlekedésével, amiről jó lenne hamarosan úgy beszélni és írni, ami inkább kevesebb bosszúságot okoz, mint fejtörést. Ezért, ha városunk első számú vezetőjét vagy főépítészét elküldjük egy nálunknál fejlettebb kerékpárosbarát országba, hátha hoznak haza Kecskemét számára hasznosítható tapasztalatokat. Hiszen tanulni mindig hasznos, főleg, ha az a közösség széles tagjai számára is kedvező hatással vannak. Meglátjuk.

- Advertisement -
Exit mobile version