fbpx
14 C
Kecskemét
2022. október 1., szombat

FRISS HÍREK

Fizetett hirdetésben tudatják, hogy a DK helyi elnöke Gyurcsány embere

Szenzációs felfedezést tett az Aktuális, amely magát hír és média oldalnak aposztrofálja a Facebookon. Bár van honlapja is, úgy tűnik inkább a közösségi oldalon kívánja magát népszerűsíteni. Ezt is írja a bemutatkozóban az oldal magáról, hogy annyi minden megjelenik ezeken a csatornákon, az Aktuális segít megtalálni az igazságot. Szóval ez az oldal fizetett hirdetésben tolja oda az internetezők elé, hogy Szőkéné Kopping Rita, a DK kecskeméti elnöke, a Bács megyei 1-es körzet győztes előválasztási ellenzéki jelöltje Gyurcsány Ferenc embere. Ha úgy tekintjük, hogy egy párt egyik városi vezetője nyilvánvalóan a párt elnökének embere, akkor ez már jó ideje így van, erre kár volt egyetlen fillért is elkölteni. Reméljük, legalább nincs közpénz a hirdetésre költött összegben, és ha így van, akkor legyen az Aktuális baja, ha nyilvánvaló dolgokra költi a pénzét.

Persze nem csupán Szőkénéről készítettek ilyen “plakátot”, hanem mind a 106 körzet nyertes ellenzéki jelöltjéről. Az összes ugyanilyen, csak az arcok és a nevek változnak Gyurcsány Ferenc mellett. Így még egy sor DK-s győztesről tudatták, hogy Gyurcsány Ferenc embere. És persze mindenki. Mert ilyen készült Bodrozsán Alexandráról is (Momentum), aki a Bács megyei 2-es körzetben győzött az előválasztáson.

Hasonló cikkünk:  A közelmúlt kúriai kinevezéseire is felfigyelt az EU

Facebook/Aktuális

Az Aktuális tehát csapágyasra dolgoztatta a gépezetet, az előválasztási eredmények után azonnal megcsinálta ezeket a montázsokat, és minden egyes ilyenre -a hirdetéstár szerint- 100-200 ezer forintos összeget költött el. A Facebook szerint szeptember 27. és október 3. között 4,6 millió forintot költöttek el reklámokra. Ezek a plakátok szeptember 30. és október 7. között futottak (tehát ma állt le a hirdetés), és mivel az említett időszakban más hirdetés nem volt a rendszer szerint, nagyobb összegről lehet szó a jelzettnél, ha szintén igaz, hogy darabonként 100-200 ezer forintot költöttek a hirdetésre.

Hasonló cikkünk:  A katások az elmúlt nyolc hónapban átlagosan 5 milliót számláztak

Az Aktuális mögött álló cég ügyvezetője az a Filep Dávid, aki a Kopasz oszt néven működtet egy az ellenzék lejáratására szánt oldalt a Facebookon. Ő egyébként a Megafon nevű kormánypárti influenszerkeltető felkapottja, akinek a Megafon bőkezűen tolja a meghirdetett videóit. Erről és a Megafonról is írtunk már, itt talál több cikket is. Nem mellesleg Filep Dávid a putnoki Fidelitas elnöke.

Hirdetés

Felkapottak

Ágasegyházánál videóra vették a fekete nagymacskát

Hajnal Viktor felvételét már többen megosztották a Facebookon. Egy lovaskocsiról vettek videóra egy fekete macskaszerű állatot, még az is...

Hirdetés

Legnépszerűbb

Ágasegyházánál videóra vették a fekete nagymacskát

Hajnal Viktor felvételét már többen megosztották a Facebookon. Egy lovaskocsiról vettek videóra egy fekete macskaszerű állatot, még az is...