fbpx
15.1 C
Kecskemét
2021. október 18., hétfő
KecsUPItthonFizetett hirdetésben tudatják, hogy a DK helyi elnöke Gyurcsány embere

Friss hírek

Friss hírek

A Bányai Júlia Gimnáziumban mától kötelező a maszkhasználat a diákok és a pedagógusok védelmében 

Elrendelték a mai naptól a kötelező maszkhasználatot a Bányai Júlia Gimnáziumban. Az intézkedést a járványhelyzet alakulása, a Magyar Tudományos Akadémia és több virológus ajánlása...

Egyre többen mennek azonnal külföldre érettségi után

Az elmúlt években kitartóan emelkedőben van az érettségi után azonnal külföldre távozó magyar diákok aránya. Ez jellemzően az elitgimnáziumok végzettjeit érinti. Nem biztos ugyanakkor,...

Fizetett hirdetésben tudatják, hogy a DK helyi elnöke Gyurcsány embere

Szenzációs felfedezést tett az Aktuális, amely magát hír és média oldalnak aposztrofálja a Facebookon. Bár van honlapja is, úgy tűnik inkább a közösségi oldalon kívánja magát népszerűsíteni. Ezt is írja a bemutatkozóban az oldal magáról, hogy annyi minden megjelenik ezeken a csatornákon, az Aktuális segít megtalálni az igazságot. Szóval ez az oldal fizetett hirdetésben tolja oda az internetezők elé, hogy Szőkéné Kopping Rita, a DK kecskeméti elnöke, a Bács megyei 1-es körzet győztes előválasztási ellenzéki jelöltje Gyurcsány Ferenc embere. Ha úgy tekintjük, hogy egy párt egyik városi vezetője nyilvánvalóan a párt elnökének embere, akkor ez már jó ideje így van, erre kár volt egyetlen fillért is elkölteni. Reméljük, legalább nincs közpénz a hirdetésre költött összegben, és ha így van, akkor legyen az Aktuális baja, ha nyilvánvaló dolgokra költi a pénzét.

Persze nem csupán Szőkénéről készítettek ilyen “plakátot”, hanem mind a 106 körzet nyertes ellenzéki jelöltjéről. Az összes ugyanilyen, csak az arcok és a nevek változnak Gyurcsány Ferenc mellett. Így még egy sor DK-s győztesről tudatták, hogy Gyurcsány Ferenc embere. És persze mindenki. Mert ilyen készült Bodrozsán Alexandráról is (Momentum), aki a Bács megyei 2-es körzetben győzött az előválasztáson.

Hasonló cikkünk:  Tovább emelte a kamatot az MNB

Facebook/Aktuális

Az Aktuális tehát csapágyasra dolgoztatta a gépezetet, az előválasztási eredmények után azonnal megcsinálta ezeket a montázsokat, és minden egyes ilyenre -a hirdetéstár szerint- 100-200 ezer forintos összeget költött el. A Facebook szerint szeptember 27. és október 3. között 4,6 millió forintot költöttek el reklámokra. Ezek a plakátok szeptember 30. és október 7. között futottak (tehát ma állt le a hirdetés), és mivel az említett időszakban más hirdetés nem volt a rendszer szerint, nagyobb összegről lehet szó a jelzettnél, ha szintén igaz, hogy darabonként 100-200 ezer forintot költöttek a hirdetésre.

Az Aktuális mögött álló cég ügyvezetője az a Filep Dávid, aki a Kopasz oszt néven működtet egy az ellenzék lejáratására szánt oldalt a Facebookon. Ő egyébként a Megafon nevű kormánypárti influenszerkeltető felkapottja, akinek a Megafon bőkezűen tolja a meghirdetett videóit. Erről és a Megafonról is írtunk már, itt talál több cikket is. Nem mellesleg Filep Dávid a putnoki Fidelitas elnöke.

Szenzációs felfedezést tett az Aktuális, amely magát hír és média oldalnak aposztrofálja a Facebookon. Bár van honlapja is, úgy tűnik inkább a közösségi oldalon kívánja magát népszerűsíteni. Ezt is írja a bemutatkozóban az oldal magáról, hogy annyi minden megjelenik ezeken a csatornákon, az Aktuális segít megtalálni az igazságot. Szóval ez az oldal fizetett hirdetésben tolja oda az internetezők elé, hogy Szőkéné Kopping Rita, a DK kecskeméti elnöke, a Bács megyei 1-es körzet győztes előválasztási ellenzéki jelöltje Gyurcsány Ferenc embere. Ha úgy tekintjük, hogy egy párt egyik városi vezetője nyilvánvalóan a párt elnökének embere, akkor ez már jó ideje így van, erre kár volt egyetlen fillért is elkölteni. Reméljük, legalább nincs közpénz a hirdetésre költött összegben, és ha így van, akkor legyen az Aktuális baja, ha nyilvánvaló dolgokra költi a pénzét.

Hasonló cikkünk:  Bodrozsán: A járvány kellős közepén kezdett trollhálózatot építeni a helyi Fidelitas

Persze nem csupán Szőkénéről készítettek ilyen “plakátot”, hanem mind a 106 körzet nyertes ellenzéki jelöltjéről. Az összes ugyanilyen, csak az arcok és a nevek változnak Gyurcsány Ferenc mellett. Így még egy sor DK-s győztesről tudatták, hogy Gyurcsány Ferenc embere. És persze mindenki. Mert ilyen készült Bodrozsán Alexandráról is (Momentum), aki a Bács megyei 2-es körzetben győzött az előválasztáson.

Hasonló cikkünk:  Tovább emelte a kamatot az MNB

Facebook/Aktuális

Az Aktuális tehát csapágyasra dolgoztatta a gépezetet, az előválasztási eredmények után azonnal megcsinálta ezeket a montázsokat, és minden egyes ilyenre -a hirdetéstár szerint- 100-200 ezer forintos összeget költött el. A Facebook szerint szeptember 27. és október 3. között 4,6 millió forintot költöttek el reklámokra. Ezek a plakátok szeptember 30. és október 7. között futottak (tehát ma állt le a hirdetés), és mivel az említett időszakban más hirdetés nem volt a rendszer szerint, nagyobb összegről lehet szó a jelzettnél, ha szintén igaz, hogy darabonként 100-200 ezer forintot költöttek a hirdetésre.

Az Aktuális mögött álló cég ügyvezetője az a Filep Dávid, aki a Kopasz oszt néven működtet egy az ellenzék lejáratására szánt oldalt a Facebookon. Ő egyébként a Megafon nevű kormánypárti influenszerkeltető felkapottja, akinek a Megafon bőkezűen tolja a meghirdetett videóit. Erről és a Megafonról is írtunk már, itt talál több cikket is. Nem mellesleg Filep Dávid a putnoki Fidelitas elnöke.

Hirdetés

Felkapottak

Repülőnap 2021 – élő közvetítés a szombati napról

Közlekedési dugóval indult újra 8 év után a Kecskeméti Repülőnap. Teltházas volt a rendezvény, az időjárás is kegyes volt...

Hirdetés

Legnépszerűbb

Repülőnap 2021 – élő közvetítés a szombati napról

Közlekedési dugóval indult újra 8 év után a Kecskeméti Repülőnap. Teltházas volt a rendezvény, az időjárás is kegyes volt...