A korábbi cikkünkben írottakkal szemben nem tüntették el, hanem csak átköltöztették egy új internetes címre Kecskemét új turisztikai imázsfilmjét. Ráadásul szeptembertől Facebook-hirdetéssel keres a videónak nézőket a kecskeméti Önkormányzat.
Discover Kecskemét!
A hirdetés sajnos maga sem sikerült jobban, mint az imázsvideó.
Először is szerencsétlen módon a kisfilm nem játszható le azonnal a Facebookon, hanem egy további kattintás kell hozzá a Youtube-on.
Pozitívum viszont, hogy város előrelátó módon az idősekre nem számít vendégként a koronavírus-járvány második hulláma által sújtott időszakban: Kecskemét Megyei Jogú Város ugyanis 23 és 63 év közötti életkorú embereket próbál elérni.
A reklám lakóhely szerinti célzása közepes: a nézők elsődleges földrajzi helyeként csupán Magyarország van megadva. A kizárólag magyar nyelvű videó címe valamiért mégis „Gyere Kecskemétre! – Discover Kecskemét!” lett.
Végül komoly probléma, hogy a hirdetésben alul megjelenő leírás ennyi: „A koronavírus-járvány egyik legnagyobb vesztese…”
Jövő. Menő.
A reklámmal megtolt kisfilm 2020. szeptember 12-én már 50 000 megtekintés körül jár.
A Molnár H. Boglárka szerkesztő főszereplésével a Kecskeméti Televízióban készült, sokak által kifogásolt színvonalú alkotás a város nemrég új megjelenést kapott, kissé kaotikus honlapján is látható.
Az imázsvideóra vonatkozó kérdéseinkre a Kecskeméti Televízió nem válaszolt.
Csődöt mondott Kecskemét új imázsfilmje – levették a YouTube-ról