4.6 C
Kecskemét
2025. február 24., hétfő

FRISS HÍREK

Mesterséges intelligencia alapú fejlesztések a hirdetésekben

- Advertisement -

A digitális hirdetések egyre jobban optimalizálhatók, nem túlzás azt állítani, hogy a mesterséges intelligencia áll ennek hátterében. Folyamatosak a fejlesztések, amelyek megkönnyítik a kreatív tartalmak létrehozását és célzott alkalmazását. Egyes újítások már elérhetők, míg mások még tesztelési fázisban vannak, de a cél egyértelmű: még hatékonyabb hirdetések készítése.

Az Amazing AI mesterséges intelligencia tréningek arra szolgálnak, hogy akik üzletileg akarják használni az AI-t, megtalálják erre a legegyszerűbb megoldásokat. Nézzük meg most a közösségi média hirdetésekben rejlő lehetőségeket!

Generatív AI a képek terén

A legfrissebb hírek szerint a Meta felületén hamarosan elérhető lesz az a lehetőség, hogy egyetlen kreatív alapján többféle változatot generáljunk. Ez azt jelenti, hogy a rendszer automatikusan új háttérképeket hoz létre a termékfotókhoz, vagy kibővíti a képeket.

Egy példa, hogy érthetőbb legyen: képzeljük el, hogy egy kávézó hirdetéséhez egy csésze kávét ábrázoló fotót használunk. Az új AI-alapú megoldásokkal a rendszer képes lehet olyan változatokat létrehozni, ahol a kávéscsésze egy hangulatos kávézóban vagy akár egy idilli vidéki ház teraszán jelenik meg.

Ezenkívül lehetőség van arra is, hogy a hirdetésekhez feliratokat tudjunk hozzáadni, különböző betűtípusokkal és színekkel, amelyeket az adott márkához igazíthatunk.

Szövegírás mesterséges intelligenciával

A hirdetések szövegezésének fejlesztésében is komoly lépések történtek. Az AI már képes különböző verziókat létrehozni a hirdetés címsorára és a fő szövegre. Bár ez egyelőre főként angol nyelven működik, folyamatosak a fejlesztések, hogy más nyelveken is elérhető legyen.

Hasonló cikkünk:  A progeszteron pótlása természetesen

Egyre inkább afelé haladunk, hogy a generált szövegek is képesek tükrözni a márkák saját stílusát és kommunikációs hangnemét. Az AI elemzi a korábbi kampányok szövegeit és az adott vállalkozás főbb üzeneteit, hogy ennek megfelelő javaslatokat tegyen.

Automatikusan megjelenő weboldal linkek

Újdonságnak számít, hogy a rendszer automatikusan keres és kiválaszt olyan linkeket a weboldalról, amelyeket a hirdetés alatt lesznek láthatók. Jelenleg ezeket a linkeket nem lehet manuálisan szabályozni, de a funkció célja, hogy a felhasználók könnyebben hozzáférjenek a kapcsolódó tartalmakhoz.

Termékek a kreatív alatt

Bár ez a megoldás nem kapcsolódik közvetlenül a mesterséges intelligenciához, mégis megemlítendő a hirdetések kapcsán. A rendszer révén a reklámok alatt közvetlenül megjelennek a termékkatalógusban szereplő ajánlatok. Webáruházaknak ez egy jó lehetőség, hiszen így a vásárlók egyetlen kattintással elérhetik az adott terméket.

Mint látható, a mesterséges intelligencia alapú technológiák által könnyebbé és eredményesebbé válhat a közösségi média felületeken megjelenő hirdetések kezelése. Vannak programok, amik már jelenleg is gazdagítják a felhasználók lehetőségeit és olyanok is, melyek a jövőben forrják ki magukat.

- Advertisement -

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Hírlevél feliratkozás

FELKAPOTTAK

Fontos információk: ezt lehet tudni a kecskeméti mentők Budapestre vezényléséről

Az Országos Mentőszolgálat kecskeméti egységénél jelenleg nincsenek működési problémák, a dolgozók fővárosba való kiszervezése sem befolyásolja a mindennapi munkát....

LEGNÉPSZERŰBB

Juliska néni egymás után kapta az ellenőrzéseket a kispiacon, volt, hogy a földre letett virágai miatt büntették

1986 óta, azaz harmincnyolc éve árusít Bóta Lászlóné Juliska néni a Petőfi Sándor utcai kispiacon, a Fűrészfogasok mellett. Az...