Jó fejlesztés rossz következményekkel

0
Hirdetés

Szuper, hogy végre ( értsd: nyárra ) nem köpik majd ki a fogukat a kerékpározók az 52-es főút melletti kerékpárútnak csúfolt betontöredékeken. Mert bizony már egy ideje az az út nem volt alkalmas biciklizésre, de még gyaloglásra se.

fotó: Google Map

 

A szintkülönbségek miatt szó szerint buktatói voltak annak a szürke valaminek. Ráadásul tele törésekkel, magasra növő gazcsomókkal, és a padka is olyan magas volt már, hogy a pedál könnyen beleakadhatott, a szerencsétlen tekerő meg átesett a kormányon az auchanos bevásárlás tartalmával. Szóval ennek vége! Épül itt az új kerékpár út, a tervek szerint nyárra el is készül.

Hirdetés

Aki erre gyakran pedáloz, az nyilván örül ennek, mint ahogy az is tök jó dolog, hogy gondolnak a kerékpárosokra, de amivel jár az építkezés, az már hervasztó. A földdel púposra megpakolt teherautók a Csalánosi erdőbe indulnak el, amivel az amúgy sem jó földes utat teljesen tönkreteszik. Pedig gyakran sétáltatnak itt kutyákat, futnak, és autósok is használják.

Az egyik erdei út már használhatatlan lett, autók akadnak itt el. Ezért már a teherautók is a csárdával szemközti erdei úton közlekednek. Amíg nem lesz ott is olyan puha és mély a talaj, hogy nem válik használhatatlanná. A szárazság nyilván rásegít erre.

A környékbeliek egyébként bíznak abban, hogy a Kadafalván épülő több tucatnyi új ház miatt ( ezek többsége az erdő mögött épül ) legalább a csárda felé kivezető erdei utat leaszfaltozzák. Pláne, hogy a Mókus utcai buszmegálló közelében szabadidőpark épül majd, amely forgalmat generál akár a Szarkás felől is, ahonnan az erdőn keresztül gyorsabban megközelíthető lenne. Mégis csak jobb aszfalton autózni, mint egy poros, zötykölődős erdei úton. Abban is bíznak, hogy tönkretett utakat helyrehozzák majd.

500 Ft1000 Ft3000 Ft