Jó fejlesztés rossz következményekkel

Szuper, hogy végre ( értsd: nyárra ) nem köpik majd ki a fogukat a kerékpározók az 52-es főút melletti kerékpárútnak csúfolt betontöredékeken. Mert bizony már egy ideje az az út nem volt alkalmas biciklizésre, de még gyaloglásra se.

fotó: Google Map

 

A szintkülönbségek miatt szó szerint buktatói voltak annak a szürke valaminek. Ráadásul tele törésekkel, magasra növő gazcsomókkal, és a padka is olyan magas volt már, hogy a pedál könnyen beleakadhatott, a szerencsétlen tekerő meg átesett a kormányon az auchanos bevásárlás tartalmával. Szóval ennek vége! Épül itt az új kerékpár út, a tervek szerint nyárra el is készül.

Aki erre gyakran pedáloz, az nyilván örül ennek, mint ahogy az is tök jó dolog, hogy gondolnak a kerékpárosokra, de amivel jár az építkezés, az már hervasztó. A földdel púposra megpakolt teherautók a Csalánosi erdőbe indulnak el, amivel az amúgy sem jó földes utat teljesen tönkreteszik. Pedig gyakran sétáltatnak itt kutyákat, futnak, és autósok is használják.

Hasonló cikkünk:  Hogyan készülnek Brüsszelben a júniusi választásra?

Az egyik erdei út már használhatatlan lett, autók akadnak itt el. Ezért már a teherautók is a csárdával szemközti erdei úton közlekednek. Amíg nem lesz ott is olyan puha és mély a talaj, hogy nem válik használhatatlanná. A szárazság nyilván rásegít erre.

A környékbeliek egyébként bíznak abban, hogy a Kadafalván épülő több tucatnyi új ház miatt ( ezek többsége az erdő mögött épül ) legalább a csárda felé kivezető erdei utat leaszfaltozzák. Pláne, hogy a Mókus utcai buszmegálló közelében szabadidőpark épül majd, amely forgalmat generál akár a Szarkás felől is, ahonnan az erdőn keresztül gyorsabban megközelíthető lenne. Mégis csak jobb aszfalton autózni, mint egy poros, zötykölődős erdei úton. Abban is bíznak, hogy tönkretett utakat helyrehozzák majd.