A G7 ír arról, hogy a korábbi évekhez képest is elképesztő mennyiségű pénzt költhet propagandára az állam, miután az állami kommunikációs kampányokat összefogó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) 50 milliárd forintos keretmegállapodást írt alá, ami azonban kétszer megújítható, így a tényleges keret akár nettó 150 milliárd forint is lehet. Ez több, mint amennyibe az új Puskás Stadion került, teszi hozzá a lap.
Mint a G7 felidézi, a szerződést még decemberben írták alá, de a NKOH sokáig nem hozta nyilvánosságra, ezért a lap közérdekű adatigényléssel fordult a hivatalhoz. Erre válaszul az NKOH végül feltöltötte a dokumentumot a közbeszerzési rendszerbe. Ez a keretszerződés a messze legnagyobb értékű a hivatal történetében. Az első keretszerződés még 25 milliárd forintról szólt, a második alkalommal viszont már lehetőség volt a megújításra, így egy 75 milliárd forintos keret jött létre, amit az állam másfél év alatt el is használt, többek között a Sorosról szóló országos propagandakampánnyal.