Hagyomány már, hogy a kecskeméti gyárat működtető Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. és a jármű-értékesítéssel foglalkozó Mercedes-Benz Hungária Kft. közös sajtótájékoztatón ismerteti az eredményeket. Volt, amikor Kecskeméten a gyárban tartották az évértékelőt, volt, amikor egy elegáns budapesti szállodában. Idén rendhagyó módon a MOME adott helyet a rendezvénynek.
A rendezvényről részletesen számol be az autószektor szaklap:
– Horváth Bence PR-menedzser bevezetőjében a MOME és a Mercedes húsz éves együttműködését mutatta be
– Reinhard Münster, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a cég 2019-es, 113,16 milliárd forintos árbevételével 4,2 százalékos növekedést ért el 2018-hoz képest.
– A Kecskeméten gyártott kompakt autók eladása dinamikusan nőtt: tavaly az A-osztály, a CLA és a CLA Shooting Brake modellekből összesen 830 darabot értékesítettek, ami 48 százalékos növekedést jelent 2018-hoz képest.
– 2019-ben mintegy 190.000 kompakt autó gurult le a kecskeméti gyártószalagokról, amellyel mintegy 3,7 milliárd eurós nettó árbevételt ért el a vállalat. Ez az eredmény a 2018-ban elért csaknem 3,6 milliárd eurós árbevételhez képest mintegy 2,7 százalékos növekedést jelent.
További részletek az Autószektor cikkében >>