Az EMMI szerint semmi közük az evolúciót tagadó rajzpályázathoz

0
firemedia.hu
Hirdetés

Megjött a válasz az Emberi Erőforrások Minisztériumától arra a kérdésünkre, hogy mennyivel támogatták az orgoványi Örömhír Alapítvány evolúciót tagadó rajzpályázatát. Mert az szerepel a kiíráson, hogy a minisztérium támogatásával valósul meg a project, és a minisztérium támogatáskezelőjének logóját fel is tüntették.

Az EMMI szerint jogosulatlanul hivatkoznak rájuk

A minisztérium azt közölte a KecsUP-pal, hogy semmilyen forrást nem biztosítottak a pályázathot. Ezt írták:

“Az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő (EMET) logóját az alapítvány jogosulatlanul használta a rajzpályázat meghirdetésekor.  A jogosulatlan használat megszüntetésére irányuló intézkedések megtörténtek” – áll a levélben.

Ha ez így igaz, akkor tehát “a magyar nemzet felnövekvő generációja a keresztény hitben meggyökerezett, motivált, erős és életképes legyen!” célkitűzést hirdető alapítvány kamuzott egyet.

Hirdetés

A teremtés magazinjához viszont adott pénzt az EMMI

Azt elismerte a minisztérium, hogy abban valóságot állít az orgoványi szervezet, hogy a Creation Magazin első, magyar nyelvű változatát segít elkészíteni azzal a 12 millió forinttal, amelyet egyedi kérelemre biztosított. Az alapítvány szerint 10 ezer példányt nyomnak. A támogatáshoz kapcsolódó megvalósítási időszak jelenleg tart, így a felhasználás szakmai és jogi szabályszerűségének vizsgálatára ezt követően kerül sor – tudtuk meg az Emberi Erőforrások Minisztériumától.

Az Örömhír Alapítvány válaszaira továbbra is várunk.