Ezeket az intézkedéseket hozták meg a közszolgáltatók

0
pixabay.com
Hirdetés

Összefoglaló a közszolgáltatók szolgáltatásszervezési intézkedéseiről.

 

A koronavírus okozta megbetegedések megelőzése érdekében a kecskeméti polgárok részére kommunális jellegű közszolgáltatásokat nyújtó önkormányzati szervezetek mindegyike elkészítette a veszélyhelyzetben alkalmazandó intézkedések bevezetését rögzítő pandémiás terveiket.

A tervek alapján a közszolgáltatók részben az általuk foglalkoztatottak védelme, másrészt, a közszolgáltatások folyamatos ellátásának biztosítása érdekében vezettek be intézkedéseket.

Hirdetés
  1. Általános korlátozások, intézkedések

A munkavállalók védelme, a személyes érintkezések minimalizálása érdekében a közszolgáltatók

  1. felfüggesztették a személyes ügyfélszolgálatok és ügyfélkapcsolati pontok működését (a temetkezési ügyintézés kivételével),
  1. biztosították a munkavállalók egészségének védelméhez, a higiénés feltételek betartásához szükséges eszközöket, különös tekintettel a speciális védelmet indokoló munkakörökre,
  2. új munkarendet alakítottak ki az otthoni munkavégzés érdekében azokon a területeken, ahol annak végzése biztosított és megoldható,
  3. meghatározták az alapfeladatok ellátásához szükséges kritikus munkaköröket és azok létszámát munkakörönként,
  4. felmérték a szolgáltatás biztonságos ellátásához szükséges eszközök, munka és védőeszköz készleteiket és a szükségessé váló készletek beszerzését elindítottuk,
  5. munkatársaikat folyamatosan tájékoztatják a napi munkavégzést érintő szabályozások változásáról,
  6. felfüggesztették, illetve elhalasztották a tömeges részvétellel járó külső és belső rendezvényeiket,
  1. bevezették a munkavállalók külföldre utazásának tilalmát, vagy a hazaérkezők karanténba vonulásának kötelezettségét,
  2. bevezették a külföldről hazatérő közvetlen családtagokról az azonnali bejelentési kötelezettséget, illetve arról, hogy amennyiben nem oldható meg a külön elhelyezés, a munkavállaló 14 napos távolmaradásáról (szabadság vagy otthoni munkavégzés elrendelése).

 

A Duna-Tisza Közi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. a hulladékszállítás és kezelés folyamatos működtetése érdekében

  1. felfüggesztette a hulladékudvarok nyitva tartását,
  2. leállította a válogatóműveket.

További információk:

https://dtkh.hu

Ügyfélkapcsolati telefonszámok, e-mail címek:

06-5300-152, 06-53-500-153, 06-76-501-926,

ugyfelszolgalat@dtkh.hu, kecskemetugyfelszolgalat@dtkh.hu

A KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. a távhő és melegvízszolgáltatás folyamatossága, az üzembiztonság stabil fenntartása és a szükséges dolgozói létszám biztosítása érdekében elsődlegesen az alapfeladatok ellátására koncentrál.

Az intézkedések során

  1. felfüggesztette és a későbbiekre átütemezte a használati melegvízmérők (HMV) hitelesítését, cseréjét,
  2. átütemezte a soron következő HMV mérők leolvasását,
  3. március 23-ától új munkarendet léptet hatályba, amelynek részeként az összesített dolgozói állományból két csoport kerül kialakításra: munkahelyi és otthoni munkavégzést teljesítő munkavállalók. A két csoport 14 napos ciklusokban váltja egymást. Az otthoni munkavégzést a középvezetők napi utasítása alapján teljesítik a dolgozók, akik szükség esetén bármikor behívhatók.

További információk:

www.termostar.hu

ügyfélkapcsolati telefonszámok, e-mail címek:

06-76-448-010, kecskemet@termostar.hu

A Kecskeméti Közlekedési Központ Kft., együttműködve az INTER-Tanker Zrt.-ével a helyi autóbuszos közösségi közlekedés igényeit a folyamatosan változó lakossági és munkáltatói igényekhez igyekezve elégíti ki, amelynek során a menetrendben rövidesen jelentős változások várhatók.

A Kecskeméti Közlekedési Központ Kft

  1. március 1-től az autóbuszok fokozott mértékű takarítását és fertőtlenítését végzi,
  2. felfüggesztette a 2020. március 17-től az autóbuszokon a fedélzeti menetjegy árusítást és az első ajtón keresztüli fel- és leszállást
  3. március 17-től tanszüneti menetrendet vezetett be.

További információk:

www.keko.hu

ügyfélkapcsolati telefonszámok, e-mail címek:

06-76-800-410, info@keko.hu

A Kecskeméti Városüzemeltetési Nonprofit Kft. a közterületfenntartási, köztisztasági és temetkezési közszolgáltatásokat változatlanul teljes körűen el tudja látni. A járványveszély kivédésére azonban több intézkedés is történt, amelyben a gyászolók együttműködését kérik.

E szerint kérik, hogy

  1. a temetés megrendelésére irányuló ügyintézésben a hozzátartozók képviseletében mindössze 1 fő vegyen részt.
  2. a bemutatóterembe való belépést nem korlátozták, de ott is tartsák be a személyes kontaktok minimalizálására vonatkozó 1,5-2 méteres fizikai távolságot
  3. hogy a temetési szertartáson csak a legközelebbi hozzátartozók jelenjenek meg.

A Kecskeméti Városüzemeltetési Nonprofit Kft. a temetések egyeztetésére péntekenként rövidített ügyfélfogadási időt vezetett be, amely az eddigi 15.50- helyett 12.00 óráig tart.

További információk:

www.kvu.hu

ügyfélkapcsolati telefonszámok, e-mail címek:

06-7600-606, utkarbantartas@kvu.hu, parkfenntartas@kvu.hu, koztisztasag@kvu.hu, info@koztemetokecskemet.hu info@keko.hu

 

A BÁCSVÍZ Víz- és Csatornaszolgáltató Zrt. ivóvízellátási és szennyvízelvezetési tevékenységében is az alapellátási kötelezettségek biztosítása a fő feladat, Erre tekintettel a Zrt. felfüggesztett tevékenységei:

  1. vízmérőcsere,
  2. vízmérőleolvasás,
  3. személyes helyszíni kivizsgálás,
  4. személyes behajtás,
  5. szolgáltatás ellenőrzés,
  6. szolgáltatás korlátozás,
  7. csatornabekötés személyes átvétele,

További információk:

https://www.bacsviz.hu

ügyfélkapcsolati telefonszámok, e-mail címek:

06-80-4030-200, info@bacsviz.hu, uzemfelugyelet@bacsviz.hu

Valamennyi közszolgáltató folyamatosan tájékoztatja honlapján a lakosságot az aktuális tudnivalókról, változásokról.

 

500 Ft1000 Ft3000 Ft